VIJESTI / TUNING

50 nijansi Supre...

toyota

Toyota Supra Wasabi

toyota

Toyota Supra Wasabi

toyota

Toyota Supra Wasabi

toyota

Toyota Supra 3000GT

toyota

Toyota Supra 3000GT

toyota

Toyota Supra 3000GT

toyota

Toyota Supra Heritage Edition

toyota

Toyota Supra Heritage Edition

toyota

Toyota Supra Heritage Edition

toyota

Toyota Supra Performance Line Concept

toyota

Toyota Supra Performance Line Concept

toyota

Toyota Supra Performance Line Concept

toyota

Toyota GR Supra HyperBoost Edition

toyota

Toyota GR Supra HyperBoost Edition

toyota

Toyota GR Supra HyperBoost Edition

Pet različitih verzija Toyotinog legendarnog modela

 

Toyota Supra – nadamo se da ste ustali iz poštovanja prema ovom kultnom japanskom automobilu. Kada smo vam održali lekciju iz automobilističkog bontona, možemo nastaviti sa temom ovog članka. A tema su tuning izvedbe nove, pete generacije Supre. Predstavljamo vam pet najzanimljivijih i najekstremnijih Supri ovogodišnjeg SEMA Showa.

 

Toyota GR Supra HyperBoost Edition

Jedna od verzija Supre GR nosi naziv HyperBoost Edition. Nastala je tako što je kreirao Rutledge Wood, bivši NASCAR analitičar i bivši voditelj američkog Top Geara. On je veliki zaljubljenik u Supru te su ga iz Toyote zamolili da kreira jedan primjerak po svom ukusu. Rezultat je upravo Supra sa prve fotografije, a veliki dio karoserije je izrađen od karbona. Tačnije, čak 20 komponenti čini bodykit i dodatno proširuje ovaj automobil. Supru HyperBoost pokreće i dalje 3.0 litarski, redni šestocilindarski turbo motor koji razvija čak 750 KS.

 

Toyota Supra Performance Line Concept

Ova verzija Supre nije baš potpuno nova, obzirom na to da je već debitovala na Osaka Automesse, japanskom ekvivalentu SEMA Showa. Ipak, velika, globalna prezentacija automobila će se desiti u Las Vegasu. Na ovom automobilu je radio Toyota Customizing & Development (TCD) odjel. Iako Supra Performance Line izgleda atraktivnije sa novim bodykitom, primarna funkcija novih dijelova je aerodinamička te automobil raspolaže sa više downforcea nego u fabričkoj izvedbi, a povrh svega je i značajno olakšan. Unaprijeđenja se tu završavaju te je motor ostao netaknut sa svojih 335 KS i 495 Nm obrtnog momenta.

 

Toyota Supra Heritage Edition

Povratak Toyote Supre je izazvao mnogo pažnje svuda u svijetu. Svi su imali svoje viđenje ovog coupea, a mnogi su zamjerili Toyoti što nova Supra ne slijedi put prošle generacije koja je daleko najslavnija do sada. Sve ono što je možda falilo originalnoj Supri pete generacije, ispravljeno je u ovoj verziji. Snaga automobila je podignuta na preko 500 KS, a to je postignuto modifikacijama na turbini koja sada upuhuje 18% više zraka u motor, izmijenjenim usisom, većim izduvom i novom elektronskom kontrolnom jedinicom. Bodykit je inspirisan Suprom četvrte generacije, a automobil je dobio novi prednji spliter i zadnji spojler, a klaster zadnjih svjetala je dobio nova kućišta izrađena na CNC mašini koja su moderna interpretacija svjetala Supre četvrte generacije.

 

Toyota Supra 3000GT

Pretposljednja verzija tunirane Toyote Supre inspiraciju crpi iz daleke 1994. godine i Supre TRD3000GT. Ovo je još jedan TCD odjela kojeg smo spominjali kod druge Supre u tekstu. 3000GT verzija Supre je možda i najagresivnija od ovih pet. Automobil je dobio veći prednji spliter i branik sa većim otvorima za zrak. Hauba je takođe dobila dodatne otvore, a nazad su veliko krilo, novi difuzor i novi izduvni sistem iz HKS-a. Pod haubom je i isti 3.0 litarski redni „šestak“ sa 335 KS i 495 Nm obrtnog momenta.

 

Toyota Supra Wasabi

I na kraju, posljednja izvedba Supre nosi naziv Wasabi. Wasabi je biljka koja je karakteristična za Japan, zemlju iz koje nam upravo dolazi Supra. Osim zajedničke domovine, Supra i Wasabi imaju još jednu zajedničku karakteristiku – zelenu boju. Supra Wasabi pored upadljive boje ima i upadljive aerodinamičke detalje: veliki spliter i zadnje krilo. Nazad se nalaze unikatne dvije cijevi izduvnog sistema koje su posebno dizajnirane kako bi automobil imao specifičan zvuk. Auto ima unaprijeđen kočioni sistem i ovjes, a motor je ostao netaknut.

09:47 | Nov 6, 2019

KOMENTARI (0)