VIJESTI / TUNING

ABT "bacio rukavicu" u lice Civicu Type R

abt

ABT Golf GTI TCR

abt

ABT Golf GTI TCR

abt

ABT Golf GTI TCR

abt

ABT Golf GTI TCR

abt

ABT Golf GTI TCR

abt

ABT Golf GTI TCR

Više snage, no da li je i brži od japanskog hot hečbeka?

 

VW Golf GTI TCR je, recimo, cestovna izvedba trkaćeg Golfa GTI TCR koji se takmiči i u WTCR šampionatu, kao i brojnim kontinentalnim, regionalnim i nacionalnim TCR šampionatima. Model je izuzetno uspješan, međutim, cestovna izvedba nije tako žestoka kako joj ime govori. Sa „samo“ 286 KS, nije ni blizu lideru segmenta, Hondi Civic Type R.

 

U ABT-u vole „ispravljati“ ono što brendovi u VW Grupaciji ne urade dobro te je Golfu GTI TCR dodao 49 KS i 50 Nm obrtnog momenta. Kao i u originalnoj izvedbi, automobil ima prednji pogon, a od 0 do 100 ubrzava za 5,4 sekundi. Čak i sa više snage, Golf GTI TCR ni nakon tuninga u sprintu do „stotke“ nije brži od Honde Civic Type R. Japanski hot hečbek je krupan zalogaj, a tome svjedoči i minimalno poboljšanje vremena na Nordschleifeu koje je ostvareno sa „ogoljenim“ Renault Meganeom R.S. Trophy-R koji je znatno lakši i jači od Civica, ali je vrijeme na Nordschleifu popravio za samo 3,7 sekundi na stazi dugoj nešto preko 20 kilometara.

 

Maksimalna brzina automobila je takođe porasla. Ona sada iznosi 265 km/h u odnosu na fabričkih 250. Civic Type R je i u tom pogledu bolji. Sa 271 km/h, nadmašuje ga za 6 km/h. ABT, znamo da možete bolje... Još uvijek nisu poznate cijene ovog tuning paketa, odnosno još uvijek nije poznato koliko morate doplatiti da biste i dalje vozili sporiji automobil od fabričkog Civica Type R.

23:26 | Jul 30, 2019

KOMENTARI (0)