VIJESTI / PREMIJERE

Audi predstavio modele S6 i S7

s7

Audi S7

s7

Audi S7

s7

Audi S7

s6a

Audi S6 Avant

s6a

Audi S6 Avant

s6a

Audi S6 Avant

s6

Audi S6

s6

Audi S6

s6

Audi S6

U Evropi stižu sa TDI motorima

 

Audi Sport nam je skratio muke i konačno prikazao svoje modele S6 i S7. Iako to nisu one najžešće, hardcore izvedbe sa RS oznakom, i dalje nam ubrzavaju otkucaje srca svojim beskompromisnim agresivnim dizanom.

 

Čak ni nakon čuvenog diesel gate skandala, VAG ostaje vjeran TDI motorima. Čak šta više, u Evropi će i S6 i S7 dolaziti isključivo sa TDI motorom pod haubom, dok će u Americi nuditi ove automobile sa TFSI motorom. Ipak, nije sve tako „prljavo“. Audi S6 i S7 neće imati obični TDI motor, već elektrifikovanu pogonsku jedinicu što znači da su zapravo postali hibridi. Osnovni pogon predstavlja 3.0 TDI V6 motor uparen sa 48 V blagim hibridnim sistemom koji služi da smanji potrošnju goriva i emisiju štetnih gasova, ali i da poveća performanse.

 

Time je Audi ponovio istu filozofiju korištenu za novi SQ5 za evropsko tržište koji takođe pod haubom ima elektrifikovani TDI motor. U praksi, radi se o identičnim motorima sa istim obrtnim momentom, ali različitom snagom. Ako možemo tako reći. Dok SQ5 ima 347 KS, S6 i S7 imaju 349 KS i 700 Nm obrtnog momenta. Dakle, dvije konjske snage više. S ovim motorom, S6 sedan od 0 do 100 ubrzava za pet sekundi, dok su S6 Avant i S7 sporiji jednu desetinku jer su nešto teži od limuzine. U sva tri slučaja, automobili dostižu maskimalnu brzinu od 250 km/h.

 

Što se tiče stilskih promjena, one su suptilne, kako izvana, tako i iznutra. Ne radi se o RS modelima koji su ipak ekstremni i po pitanju performansi, ali i izgleda. Sve promjene su dovoljne da razlikujete obični A6/A7 od „rekreativca“ S6/S7. Ne možemo reći da je pravi sportaš, time bismo uvrijedili RS6 i RS7 koji su uistinu divlje zvijeri na cesti.

09:24 | Apr 11, 2019

KOMENTARI (1)


ABT

Veoma dobre slike! RS power.

April 14th, 2019 - 11:14AM