VIJESTI / PREMIJERE

Audi predstavio novi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

Prvi od šest RS modela koje ćemo vidjeti ove godine

 

Audi ove godine slavi 25. godišnjicu osnivanja RS odjela u kojem su nastali brojni monstruozni automobili koji su „gospodara prstenova“ učinili atraktivnijim i primjećenijim u autoindustriji. Govoreći o planovima kompanije za budućnost, iz Audija su najavili šest novih RS modela koje će predstaviti do kraja 2019. godine.

 

I tako, stigao nam je prvi od tih šest modela. Radi se o Audiju RS6 kako smo i najavili prije nekoliko dana. Sada već kultni Audijev karavan dolazi nam kao mješavina karakterističnih detalja za RS modele i novih, modernih elemenata dizajna koji auto čine još agresivnijim i dinamičnijim.

 

Prednji kraj automobila je maksimalno „izlomljen“ i otvoren kako bi se moćna mašina koja pokreće RS6 adekvatno hladila. Tako je maska hladnjaka otvorenija i „prozračnija“, a bočni usisi imaju i usmjerivače zraka ka točkovima kako bi se obezbijedilo što bolje hlađenje kočionog sistema. Pored toga, RS6 ima tipični lip spojler pri dnu branika.

 

Pogled s boka nam jasno govori koliko je RS6 „priljubljen“ za podlogu, koliko je zapravo niži od standardnog A6, pa čak i S6. Pragovi automobila su nešto širi nego na „civilnoj“ izvedbi, a najuzbudljiviji dizajn ima definitivno zadnji kraj automobila. Masivni difuzor zalazi visoko u branik obavijajući i dvije ovalne cijevi izduvnog sistema koje su još jedan karakterističan detalj na RS modelima.

 

Od predstavljanja prošle generacije Audija RS6 koje se desilo 2012. godine pa do danas, mnogo stvari se izmijenilo kao i trendova koji su zarazili proizvođače. Novi RS6 nastavlja pratiti trendove i po prvi put dolazi na tržište kao hibridni automobil. Pod haubom se nalazi 4.0 litarski biturbo V8 motor čuja snaga iznosi 591 KS i 800 Nm obrtnog momenta. To ga čini najsnažnijim RS6 Avantom ikada, ako ne gledamo Performance izvedbe.

 

Ovaj karavan od 0 do 100 ubrzava za 3,6 sekundi, a maksimalna brzina mu je limitirana na 250 km/h. Sa ugrađenim Dynamic paketom, automobil juri do 280 km/h, a sa Dynamic Plus paketom, maksimalna brzina se penje na čak 305 km/h. Mehanički centralni diferencijal vam omogućava da se „igrate“ sa rasporedom snage na prednju i zadnju osovinu, pa tako na prednju osovinu možete poslati maksimalno 70% snage, dok je taj procenat nešto veći za zadnju osovinu te možete poslati 85% snage.

 

Po prvi put, RS6 Avant koristi adaptivni zračni ovjes. Poredeći ga sa standardnim A6 Avantom, RS6 je niži čak 20 milimetara, a na brrzinama iznad 120 km/h, automobil se automatski spušta za dodatnih 10 milimetara. Kupcima novog RS6 Avanta je na raspolaganju RS Sports Suspension plus, sportski ovjes koji posjeduje i Dynamic Ride Control s kojim možete podešavati tvrdoću amortizera po vašim željama i potrebama.

 

 

Iznutra, novi RS6 Avant koristi najnoviju verziju Audijevog virtualnog kokpita. To podrazumijeva MMI interfejs sa ekranom osjetljivim na dodir, kao i head-up displej. Virtualni kokpit dolazi sa nekoliko novih parametara koji su na raspolaganju vozaču. Tako u vožnji možete pratiti jačinu G-sila, temperaturu različitih komponenti, jačinu obrtnog momenta, pritisak turbine, vrijeme kruga i brojne RS grafike. O sigurnosnim sistemima je i suvišno pričati jer su oni neizostavan dio ovakvih automobila. Vozaču je na raspolagnju šest modova vožnje: Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency, kao i dva RS moda, RS1 i RS2. Odabirom jednog od ovih šest modova, mijenja se brzina odziva gasa, osjetljivost volana i tvrdoća ovjesa.

 

Za sada, Audi nije objavio koliko će koštati osnovni modeli novog RS6, a početak prodaje je planiran za prvi kvartal 2020. godine.

08:18 | Aug 21, 2019

KOMENTARI (0)