SPORT / BH AUTOSPORT

Banja Luka odlučuje šampione

Odlučujuća trka u mnogim klasama

 

Sezonu smo započeli trkom u Skradinu. Od tada, vidjeli smo brojne žestoke borbe na stazi, izlijetanja, vožnju na samom limitu. Vozači su ostavljali zadnje atome snage na stazi, odricali se brojnih zadovoljstava u kojima drugi uživaju, samo da bi se posvetili onom glavnom cilju – biti šampion.

 

Posljednja ovosezonska trka se vozi na stazi Slatina kraj Banja Luke. Već tradicionalno, Slatina zatvara sezonu bh. šampionata. Veoma izazovna i klizava staza spada među najsigurnije u BiH te dozvoljava vožnju na samom limitu. Iako podloga više ne pruža grip poput one u Cazinu, vozači se vješto nose s tim te uz odgovarajuće postavke automobila, postižu zavidna vremena.

 

U klasi P1 i P3 situacija je i više nego jasna. Šampion klase P1, Armin Mujkanović, u Banja Luku stiže po titulu u grupi. Adis Abdić će i ove godine ponijeti titulu najboljeg u klasi P3, dok će Banja Luka odrediti šampiona klase P2. Borba se vodi između Harisa Memiševića i Daneta Milenovića.

 

Posljednji put ove godine, na stazi će se sastati Draško Cunjak i Amel Semanić. Cunjak ovoga puta ima prednost domaće staze, dok će Semanić imati motiv više da nakon pobjede u Vlasenici i Cazinu, upiše i treću, najznačajniju pobjedu u karijeri. Pored njih, očekujemo i nastup Milana Stojnića koji će izvjesno ponijeti „bronzu“ ove godine.

 

U klasi N3 situacija je riješena. Harun Hadžić je već u Cazinu definitivno osigurao titulu te Banja Luku neće ni voziti. Fahrudin Dolić je od obećavajućeg starta sezone u Skradinu došao do sezone za zaborav. Posljednja trka koju je završio je i dalje Skradin, a Cazinjanin je odustao u Loparama, pa zatim i u Cazinu od kojeg je najviše očekivao. Tako ostaje prostor novom vozaču da zabilježi trijumf u ovoj klasi ove godine i tako okonča sezonu.

 

Put do prve titule u klasi E1-14, Vladimiru Đukiću je bio lagan, samo ako to posmatrate sa strane. Njegova Honda je imala brojne „dječije bolesti“ te je izostanak konkurencije bio jedino olakšanje za Đukića. Pored njega, u klasi bi se trebao pojaviti i Darko Jeličić, takođe u Hondi Civic.

 

Pravu, mušku borbu ove godine, gledali smo između Dejana Vujasina i Jasmina Hrnića. Obojica iz Banja Luke, obojica u dvije Honde Civic EG. Gledajući njihovo rivalstvo na stazi i međusobno poštovanje van nje, možemo samo da skinemo kapu obojici i čestitamo na sjajnoj godini. Pokazali su pravi sportski duh te mogu služiti kao primjer kolegama iz drugih klasa.

 

Nakon prošlogodišnjeg poraza, Salih Ljubijankić je ove godine imao čist put do titule te Banja Luka nema rezultatski značaj za njega. Klasa E1-16 će dobiti novog šampiona. Mladen Šoljić je ove godine izvukao maksimum iz svog Renault Clia koji je inferioran u odnosu na Ljubijankićevu Hondu, ali je izuzetno lijepo vidjeti legendarnog Šoljića da je ponovo u samom vrhu.

 

U najjačoj klasi, nakon 10 godina, Miroslav Josipović će ponovo osvojiti titulu. Svoju posljednju šampionsku titulu u Šampionatu BiH je slavio 2009. godine za volanom Opel Vectre STW, a ove godine se vratio sa Ladom Vestom TC1. Peh u Cazinu je prolongirao slavlje veterana, a u Banja Luci mu je potrebno samo da završi i da postane novi prvak klase.

 

Treninzi za brdsku trku „Nagrada Banja Luke 2019.“ voze se u subotu, 14. septembra, a zvanična trka je dan kasnije, u nedjelju 15. septembra kada će posljednji put ove godine vozači izaći na stazu i boriti se sa štopericom.

 

Foto: Aras Mundžić / Garage 78

15:16 | Sep 10, 2019

KOMENTARI (0)