Mogu li Leclerc i Ferrari do nove pobjede?
U jednom momentu je izgledalo kako će ovo biti sušna godina za Ferrari bez ijedne pobjede, a ne bi bio prvi put u hibridnoj eri da se to desi. Takve godine su bile 2014. i 2016. kada bolid jednostavno nije bio konkurentan, ma koliko se vozači trudili. Ni SF90 nije puno bolji kada je u pitanju konkurentnost, ali ove godine Ferrari ima Charlesa Leclerca, momka koji živi svoj san i živi za Ferrari. Leclerc je imao dosta pehova ove godine i mnogi su mislili da popušta pod pritiskom, međutim, Monačanin je pokazao da nije tako baš onda kada je pritisak bio najveći.
Leclerc je vezao dvije pobjede u samo sedam dana na legendarnim stazama Spa Francorchamps i Monza. Možemo reći da su karakteristike staze odgovarale Ferrarijevom bolidu koji je nevjerovatno brz na pravcima, međutim, ovoga vikenda bi se itekako mogli namučiti pa čak i vratiti na treću poziciju kada je u pitanju brzina. Formula 1 ovog vikenda stiže u Singapur. Marina Bay je ulična staza i prva u historiji na kojoj je održana noćna trka. Ferrari je ove godine u potpunosti promašio koncept bolida, odnosno bolje rečeno ovjesa koji ne funkcioniše najbolje u krivinama te vozači ekipe iz Maranella gube mnogo vremena u krivinama.
Na papiru, najveći favoriti u Singapuru su Mercedes i Red Bull Honda. Ipak, ne smijemo otpisati Ferrari i prvenstveno Charlesa Leclerca koji puca od samopouzdanja nakon dvije velike i značajne pobjede. Kako bi pokušali konkurisati Mercedesu i Red Bullu, Ferrari je spremio i novi aerodinamički paket za što više downforcea te se nadaju da će im dosta pomoći u Singapuru.
U međuvremenu smo saznali sudbinu određenih vozača i timova. Haas je potvrdio da i naredne godine nastavljaju saradnju sa Romainom Grosjeanom te će tim ostati isti već četvrtu godinu zaredom. Ova kombinacija im nije donijela puno uspjeha, te ćemo vidjeti koliko će se ta odluka isplatiti Gene Haasu i Guentheru Steineru.
Takođe, nakon samo jedne godine provedene s Williamsom, Robert Kubica je objavio kako neće biti na gridu naredne godine. Poljak je 2011. godine doživio stravičnu nesreću na reliju kada je skoro izgubio život u Škodi Fabiji S2000, a ovogodišnji povratak je ipak pokazatelj da uz jaku volju nema prepreka. Nažalost, čitav niz faktora je Kubičin povratak učinio bezuspješnim kada gledamo s rezultatske strane. Williamsov bolid je jedan od najgorih u historiji, a ograničena funkcionalnost njegove ruke takođe ne pomaže Poljaku. Bez obzira na sve, Kubica nema namjeru stati s trkanjem te je vrlo moguće da ćemo ga iduće godine gledati u DTM šampionatu.
Program trkačkog vikenda u Singapuru počinje danas sa dva slobodna treninga. Prvi se vozi u 10:30, a drugi je na rasporedu u 14:30. Sutra se vozi treći slobodni trening u 12:00, a kvalifikacije su planirane za 15:00. Konačni obračun je u nedjelju, a start trke je zakazan za 14:10.