VIJESTI / PREMIJERE

BMW predstavio novu seriju 1

bmw

BMW serije 1

bmw

BMW serije 1

bmw

BMW serije 1

bmw

BMW serije 1

bmw

BMW serije 1

bmw

BMW serije 1

bmw

BMW serije 1

bmw

BMW serije 1

bmw

BMW serije 1

Glavna meta je VW Golf

 

Pred vama je novi BMW serije 1. S novom generacijom, BMW je odlučio potpuno promijeniti seriju 1, a svakako najveća promjena se odnosi na prednji pogon koji sada koristi umjesto tradicionalnog zadnjeg. Ovo je treća generacija serije 1, a sa sigurnošću možemo reći da su s njom stigle i najdramatičnije promjene još od 2004. godine kada je model prvi put predstavljen.

 

BMW je fokus prebacio na povećanje praktičnosti s kojom se prethodne generacije nisu mogle pohvaliti. Automobil je sada veći nego prije, a to je postignuto zahvaljujući i prelasku na prednji pogon. Platforma na kojoj je automobil smješten je temeljito izmijenjena kako bi automobil mogao da isporuči veći vozački užitak.

 

„Ako smo mogli imati i opciju sa zadnjim pogonom, svejedno je ne bismo ponudili zato što imamo znatno bolji sistem. Dva glavna razloga za kupovinu ovog automobila su sportski dizajn i izražena dinamika u vožnji. Ovaj automobil će biti reper u svojoj klasi, neko ko diktira trendove.“ Izjavio je Jochen Schmalholz, produkt menadžer serije 1.

 

Kao što smo rekli, BMW serije 1 je znatno veći, ako gledamo ukupni dojam. Dug je 4.319 mm (5 mm kraće od prošle generacije), širok 1.799 mm (34 mm širi) i visok 1.434 mm (13 mm viši). Čak je i međuosovinski razmak veći za 20 mm i sada iznosi 2.670 mm. Kao rezultat, putnici na zadnjim sjedištima su dobili mnogo više prostora nego prije, a sve je upotpunjeno sa 20 litara većim prtljažnikom. Čini se da je BMW spremio pravog izazivača VW Golfu.

 

Enterijer je takođe potpuno preuređen. Ne postoji ništa što je ovaj automobil prenio sa prošle generacije. Svoju novu eru započinje sa mnoštvom novih tehnologija i brojnim detaljima koje viđamo u većoj i skupljoj seriji 3. Svi modeli, osim osnovnog u seriji imaju 10,25-inčni digitalni klaster instrumenata, a uz doplatu možete imati i 9,2-ični head-up displej kao i 10,25-inčni displej infotainment sistema.

 

Kupci novog BMW-a serije 1 mogu izabrati između pet opcija kada su u pitanju motori. BMW je ponudio dva benzinska i tri dizelska motora. Nama je svakako najzanimljiviji jači benzinac, ali krenimo redom. Slabiji od dva benzinca nalazi se u modelu 118i. Radi se o 1.5 trocilindarskom motoru koji isporučuje 138 KS i 220 Nm obrtnog momenta. Daleko jači i zanimljiviji benzinac se nalazi u hot hatch izvedbi M135i xDrive. Jasno vam je da se radi i o zvijeri – 2.0 četverocilindarski turbo motor koji razvija 306 KS i spreman je da izađe na megdan VW Golfu R, Audiju S3 i Mercedesu A35 AMG.

 

Dizelaši su brojčano veći za jednog „člana“. Osnovni model je 116d. U njemu se nalazi 1.5 trocilindarski motor sa 115 KS i 270 Nm. Iznad njega, u 118d modelu nalazi se 2.0 četverocilindarski motor sa 148 KS i 350 Nm. Najjači dizelaš u ponudi se nalazi u 120d xDrive modelu. Radi se 2.0 motoru čija snaga iznosi 187 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Kupci mogu birati između šestostepenog manuelnog mjenjača koji dolazi u seriji i sedmostepenog DCT automatika koji je dostupan uz doplatu.

07:50 | May 27, 2019

KOMENTARI (0)