VIJESTI / PREMIJERE

BMW predstavio osvježeni X1

bmw

BMW X1

bmw

BMW X1

bmw

BMW X1

bmw

BMW X1

bmw

BMW X1

bmw

BMW X1

bmw

BMW X1

Blage estetske izmjene

 

BMW je predstavio osvježeni X1. Prije par dana, debitovao je potpuno novi BMW serije 1, a u „paketu“ stiže i crossover. Dok je hečbek u potpunosti izmijenjen i stvoren je potpuno novi model, X1 je dobio tek manje izmjene u izgledu, kako izvana, tako i iznutra.

 

Po uzoru na sve nove BMW-ove modele, X1 je dobio veće „bubrege“, kako nazivamo prepoznatljivu masku hladnjaka. Klaster prednjih svjetala je takođe blago izmijenjen sa dostupnom LED opcijom. Dno branika je dizajnirano po uzoru na X5 i X7 sa horizontalnim svjetlima za maglo koja su integrisana u bočne usise.

 

Nazad, klaster zadnjih svjetala u obliku slova L je redizajniran, dok je ostatak automobila gotovo isti. Osim većih cijevi izduvnog sistema, nema drugih novina. U M Sport paketu, nazad dobijate difuzor, na bokovima šire i duže pragove, kao i agresivniji prednji kraj. BMW je po pitanju eksterijera spremio nove felge u veličinama od 18 i 19 inča, a u paletu boja su stigle Storm Bay, Jucaro bež i Misano plava.

 

Enterijer je, kao i eksterijer, doživio promjene u „promilima“. Nova elektronska ručica mjenjača se ističe na centralnoj konzoli, a ako pažljivije pogledate, na instrument tabli i patosnicama se nalaze konstrastni šavovi. Ukoliko odaberete Dakota kožu za enterijer, onda se boje donjeg dijela instrument table i ručki vrata poklapaju. Kada je u pitanju digitalni dio kokpita, X1 je dobio novi 8,8-inčni ekran osjetljiv na dodir koji je dostupan uz doplatu.

 

Pod haubom su se desile određene promjene koje su X1 učinile modernijim i ekološki prihvatljivijim automobilom. Možete i sami naslutiti o čemu se radi. U ponudi se pored dizelskog i benzinskog motora, po prvi put nalazi i hibridni X1. Dizelaše predstavljaju modeli sDrive16d sa trocilindarskim 1.5 turbo dizel motorom koji važi za ekonomičniju varijantu. Moguće ga je naručiti sa manuelnim, kao i sedmostepenim Steptronic mjenjačem.

 

 

Za bolje performanse, tu su xDrive25d i xDrive25i. Radi se o performantnim izvedbama, a najveće razlike su vezane za gorivo. Možda vam čudno izgleda, ali tako je. Oba motora imaju istu snagu – 231 KS. Razlika je dakle u gorivu koje koriste: xDrive25d je dizelaš, a xDrive25i benzinac. Dizelaš je, logično, ekonomičniji, jer troši između jednog do dva litra manje na 100 km. Dakle, razlika je samo u gorivu.

 

Naravno, najveća promjena se odnosi na hibridni model. Po prvi put u ponudi X1 modela nalazi se elektrifikovani automobil. Automobil će nositi oznaku xDrive25e. Snaga konvencionalnog trocilindarskog motora iznosi 125 KS, dok će elektromotor dodati 90 KS. Iako će vjerovatno ova izvedba biti među skupljim u ponudi, svakako se isplati kupiti zbog izuzetno niske potrošnje od samo 2 litra na 100 km kombinovane vožnje.

08:22 | May 29, 2019

KOMENTARI (0)