VIJESTI / PREMIJERE

BMW predstavio Seriju 2 Gran Coupe

bmw

BMW Serija 2 Gran Coupe

bmw

BMW Serija 2 Gran Coupe

bmw

BMW Serija 2 Gran Coupe

bmw

BMW Serija 2 Gran Coupe

bmw

BMW Serija 2 Gran Coupe

bmw

BMW Serija 2 Gran Coupe

bmw

BMW Serija 2 Gran Coupe

bmw

BMW Serija 2 Gran Coupe

Bavarski odgovor na Mercedesov CLA

 

Shodno našem pisanju prije dva dana kada je objavljen prvi, ujedno i jedini teaser Serije 2 Gran Coupe, BMW je predstavio prvu generaciju tog modela ikada, a shodno karoserijskoj izvedbi, Serija 2 Gran Coupe bi trebala biti konkurencija Mercedesovoj mini limuzini CLA. Ovaj model će biti pozicioniran između Serije 1 i Serije 3.

 

Iako ćemo i mi, Evropljani, imati priliku da kupimo ovaj automobil, BMW prvenstveno cilja na američko tržište gdje će upravo ovaj automobil biti početni model u ponudi. Stoga nas ne treba čuditi činjenica da će upravo u Sjedinjenim Američkim Državama biti premijerno prikazan, tačnije u Los Anđelesu na sajmu koji počinje 22. novembra.

 

Na prvi pogled, Serija 2 Gran Coupe izgleda znatno atraktivnije. Prednji kraj je mješavina stila koji koristi Serija 8 i X2, a zahvaljujući dizajnu „bubrega“ i prednje svjetlosne grupe, potpuno je nezavisan. Pogled s boka nam otkriva zašto ovaj model u nazivu nosi „Gran Coupe“. Vrlo je jednostavno prepoznati elegantnu padajuću liniju krova karakterističnu za coupe automobile. Zadnji kraj karakterišu tanka i široka svjetla i znatno veći klirens, sada već tipična odlika BMW-ovih GT i GC modela. Ako ga poredimo sa glavnim rivalom, „dvojka“ je 16 centimetara kraća od CLA i tri centimetra uža, a i međuosovinsko rastojanje je manje za 15,2 cm.

 

Što se enterijera tiče, možemo reći da je BMW sve komponente iz Serije 1 prebacio u Seriju 2 GC i adaptirao ih za rad u ovom automobilu. Prednji kraj je potpuno identičan kao i u Seriji 1, a lista opcija je takođe ista. Kupci mogu odabrati opcijski digitalni klaster instrumenata sa BMW-ovim operativnim sistemom u verziji 6.0, a ukoliko se odluče za veliki infotainment paket, automobil dolazi sa 10,25-inčnim digitalnim kokpitom. Što se prostora tiče, naprijed je sve prihvatljivo, međutim za putnike nazad će biti već malih problema, i po pitanju prostora za noge i za glavu.

 

Što se motorizacije tiče, BMW je za ovaj automobil odabrao trocilindarske i četverocilindarske motore. Vrhunac ponude predstavlja M235i xDrive sa dvolitrarskim turbo benzincem koji razvija 306 KS i 450 Nm obrtnog momenta. Drugi benzinac u ponudi se nalazi u 218i modelu, a radi se o trocilindarskom motoru sa 140 KS i 220 Nm obrtnog momenta, a jedini dizelaš je u modelu 220d sa 190 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Osnovni model dolazi sa ručnim mjenjačem, dok kupci mogu izabrati i sedmostepeni Steptronic automatski mjenjač, dok M235 dolazi sa osmostepenom verzijom mjenjača.

 

Cijena osnovnog modela 218i Gran Coupe kreće od 31.950€, a najskuplji model, M235i kreće od 51.900€. Dolazak ovog automobila na tržište očekujemo u martu 2020. godine.

08:25 | Oct 16, 2019

KOMENTARI (0)