VIJESTI / PREMIJERE

BMW Serija 5 LCI donosi svjež dizajn i nove motore

bmw

BMW Serija 5

bmw

BMW Serija 5

bmw

BMW Serija 5

bmw

BMW Serija 5

bmw

BMW Serija 5

bmw

BMW Serija 5

bmw

BMW Serija 5

bmw

BMW Serija 5

bmw

BMW Serija 5

Fokus na elektrifikaciji jednog od najpopularnijih modela

 

BMW je napokon predstavio osvježenu Seriju 5, ili kako to iz BMW-a vole nazvati, LCI (Life Cycle Impulse). Da li ćete ga zvati LCI ili uobičajeno „facelift“, sasvim je nebitno jer ono što je bitno vidljivo je golim okom, a nalazi se i ispod haube. Tako bismo sumirali promjene na osvježenoj Seriji 5. Dizajnerskim jezikom, Serija 5 se približila manjoj, Seriji 3 i dobila nove elektrifikovane pogonske jedinice.

 

Dakle, Serija 5 LCI nije dobila revolucionarni redizajn. Više se radi o evoluciji prijašnjeg, a najveća promjena se krije u prednjim svjetlima. Uglađeniji i pojednostavljeni dizajn LED svjetala jasnije definiše nove „oči“, a poveznica sa Serijom 3 je i više nego očita. Rast „bubrega“ je primjetan i na Seriji 5, ali su na svu sreću i dalje horizontalni i prikladni ovom modelu. Bočni usisi u obliku slova L nadovezuju se na dizajn kućišta prednjih svjetala koja su zapravo svojevrsni dizajnerski potpis. Straga, svjetla su takođe redizajnirana sa naglašenijim crnim obrubom. Branik je pretprio manje preinake, ali dovoljne da ih oštrije oko primjeti.

 

Iznutra, Serija 5 se takođe evolucijski promijenila, pa skoro da je ostala ista. Nije moglo proći bez najnovije verzije BMW-ovog infotainment sistema: iDrive 7. Ispred vozača se nalazi 12,3-inčni digitalni klaster instrumenata, a na centralnoj konzoli se nalazi još jedan ekran na dodir iste veličine. BMW-ov navigacijski softver, Apple CarPlay i Android Auto dolaze u serijskoj opremi, a izbornik infotainment sistema je intuitivniji i jednostavniji za korištenje, sa skraćenim vremenom odziva.

 

Za 2021. godinu, BMW će zadržati četiri opcije za svoju Seriju 5. To su 530i, 530e plug-in, 540i i M550i. Model 540i je dobio blagi hibridni sistem od 48V što ga čini efikasnijim i responzivnijim. Snaga je ostala na 335 KS, ali zahvaljujući električnoj asistenciji, 540i ima bolje ubrzanje. Punjivi hibrid 530e sada ima 288 KS i 420 Nm obrtnog momenta s kojim raspolaže 2.0 četverocilindarski turbo motor. To predstavlja povećanje od 40 KS u odnosu na prethodni model, a dodatna snaga je dostupna na 10 sekudni uz pomoć XtraBoost opcije. Najsnažniji „obični“ BMW Serije 5 ostaje M550i sa svojih 523 KS i 723 Nm obrtnog momenta.

 

Cijene automobila kreću od 49.450€ za osnovni model 530i, dok najsnažniji M550i kreće od 70.070€. Narudžbe su već otvorene, a prve isporuke su planirane za juli.

08:57 | May 27, 2020

KOMENTARI (0)