VIJESTI / AKTUELNOSTI

Bugattijev W16 motor biće dostupan i narednih 10 godina

Kako iz Bugattija kažu, adekvatna zamjena ne postoji

 

Bugattijev moćni W16 motor započeo je svoju karijeru još u prošlom vijeku, tačnije krajem '90-ih godina kada je po prvi put ugrađen u model EB 118 iz 1998. godine, a godinu kasnije i u EB 218. Isprva, motor je imao zapreminu od 6.3 litra, a vremenom je njegova radna zapremina porasla, a umjesto atmosferskog, vremenom je postao zvijer koja danas koristi radnu zapreminu od 8.0 litara i četiri turbo punjača.

 

Na današnjici koja je prilično nemilosrdna prema snažnim i velikim motorima, Bugatti ipak odlučuje da nastavi ići istim putem, minimalno još deset godina, koliko planiraju i dalje da koriste ovaj motor. Tako će uprkos svim restrikcijama i propisima, Bugatti nastaviti da koristi brutalnu mašinu sa šesnaest cilindara koja u Chironu razvija čak 1.577 KS.

 

Što se tiče nasljednika Chirona, ubrzo nećemo vidjeti njegovog nasljednika obzirom na to da je njegova proizvodnja planirana i do kraja 2021. godine, a ostalo je još nešto manje do 100 primjeraka koji nisu još prodati po cijeni od 2,725 miliona eura.

15:20 | Jan 28, 2020

KOMENTARI (0)