VIJESTI / AKTUELNOSTI

Češki koncept bosanskohercegovačkog dizajnera

Još jedan uspjeh dizajnera iz Mostara

 

Svakoga dana slušamo priče kako je naša budućnost loša, da u jednu ruku ni ne postoji. Omladina se olako predaje, nema ambicije za napredak i psihički tone na dno koje postaje samo dublje i dublje. Naravno, to više nije ni izbor same omladine, već i medijski uticaj. Konstantno čitamo tekstove o negativnim primjerima u našoj državi, dok se premalo prostora ostavlja uspješnim Bosancima i Hercegovcima.

 

Jedan od najpoznatijih dizajnera na današnjici dolazi upravo iz Bosne i Hercegovine, njenog dragulja – Mostara. Omer Halilhodžić, rođen je u Mostaru 1963. godine gdje je odrastao. Svoju profesiju odabrao je na osnovu svojih sklonosti i ljubavi. Svoje školovanje završio je 1989. godine kada je diplomirao na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, na smjeru industrijski dizajn. Tu počinje Omerovo putovanje i ka ostvarenju snova.

 

Svoj prvi posao je dobio u Hercegovina autu, bivšem preduzeću u njegovom rodnom gradu. Tu je skrenuo pažnju na sebe i izazvao interes važnih ljudi. Ubrzo je stigla nagrad za naporan radi i trud. Omer je dobio američku stipendiju koja ga je progurala do jugoslovenskog giganta, TAS-a. Posao u TAS-u je otvorio brojne mogućnosti za Halilhodžića, a krajnji ishod ni sam nije mogao sanjati.  Postao je dio Volkswagenovog dizajnerskog tima. Dok je radio za VW, učestvovao je u dizajniranju Golfa četvrte generacije i Passata pete generacije.

 

Ubrzo je uslijedila promjena sredine te 1995. odlazi u Mitsubishi gdje se zadržao nešto duži vremenski period, a kruna rada u Mitsubishiju je sigurno Mitsubishi Lancer EVO X kojeg je dizajnirao  i razvijao još od konceptnog modela. Nakon rada u japanskoj kompaniji, Halilhodžić se vraća u njemačku, ali ovoga puta u veliki Mercedes-Benz. Tu je učestvovao u kreiranju A-klase W176 i S-klase W222 koja je i dalje aktuelna. Najveću odgovornost imao je prelaskom u Ferrari. Došao je da zamijeni legendarnog Pininfarinu. Mostarac je ponovo bio na visini zadatka i kao svoj pečat, ostavio je Ferrari F12 i LaFerrari, hiperautomobil sa 950 KS.

 

Svoj povratak u VW grupaciju, obilježio je učešćem u kreiranju još uvijek aktuelne generacije Superba, ali i Kodiaqa, Škodinog prvog terenca. Najnoviji „rad“ Halilhodžića je Škodin konceptni automobil Vision iV.

„Eksterijer automobila definiše uglađen dizajn. Prednji kraj automobila karakterišu kristalna LED svjetla i kristalni znak Škode. Kristalna traka prolazi i kroz masku, a prednji branik ima i korisne aerodinamičke dodatke, što daje autentičnost ovom automobilu.“, kratko je prokomentarisao Halilhodžić najnoviju kreaciju.

19:39 | Mar 12, 2019

KOMENTARI (0)