Ogierov odlazak nakon samo jedne godine u timu
Citroenova WRC kampanja u 2019. je započela obećavajuće, a na kraju se završila razočaravajuće. Jedan od najuspješnijih timova u historiji ovog sporta ove godine je doživio totalni fijasko sa braniocom titule, Sebastienom Ogierom koji je najčešće kritikovao automobil i tim, a malo je toga učinio kako bi se situacija izmijenila.
Izostankom velikog sponzora i vozača koji je spreman da u narednoj godini konkuriše za šampionsku titulu, „dvostruki ševron“ naredne godine nećemo gledati u WRC-u. Okidač za takvu odluku je odlazak Sebastiena Ogiera iz tima koji je stvorio dosta negativne atmosfere u timu koji je nakon Loebove pobjede u Španiji prošle godine, a zatim i Ogierove pobjede na reliju Monte Carlo, djelovao ozbiljno i staloženo, no učestale kritike su dovele do narušavanja odnosa unutar ekipe.
Kakve posljedice to ostavlja na šampionat? Konkretno, Esapekka Lappi je u ovom slučaju ostao bez tima, dok će Sebastien Ogier vjerovatno pokucati na Toyotina vrata, dok je povratak u M-Sport malo vjerovatan, obzirom na Ogierove prohtjeve kada je u pitanju plata. Kako stvari stoje, po prvi put nakon 2000. godine u WRC šampionatu nećemo uopšte gledati Citroen, ukoliko se u posljednjem momentu PH Sport ne uključi u cjelokupnu priču te kroz privatnički program izveze C3 WRC na reli staze u 2020. godini.