VIJESTI / PREMIJERE

Debitovao Peugeot 2008 i e-2008

peugeot

Peugeot e-2008

peugeot

Peugeot e-2008

peugeot

Peugeot e-2008

peugeot

Peugeot 2008

peugeot

Peugeot 2008

peugeot

Peugeot 2008

peugeot

Peugeot 2008

peugeot

Peugeot 2008

peugeot

Peugeot 2008

2008 je postao veliki „dečko“

 

Svi se sjećamo prve generacije modela 2008. Peugeot je još uvijek „eksperimentisao“ sa SUV segmentom te je on bio nešto između povišenog 208 i pravog crossovera. Sa dolaskom novog 3008 i 5008, stari 2008 je nekako odudarao od ostatka ponude te smo čekali na Peugeot da predstavi i njega u znatno snažnijem i muževnijem izdanju.

 

Peugeot je predstavio novi 2008, ali ovo nismo očekivali. Prelaz između dvije generacije bismo opisali na primjeru ljudi. Prva generacija je bila poput manjeg djeteta. U međuvremenu, 2008 je ušao u pubertet te je doživio drastične promjene i sada izgleda neprepoznatljivo. 2008 je postao veliki momak. Sa novim 2008 debitovala je i električna izvedba, e-2008 čime Peugeot nastavlja da diktira trendove. Konkurencija za sada nema odgovor.

 

Stilski, novi 2008 je veoma sličan novom 208 koji je predstavljen početkom godine. Sasvim logično, 2008 je dobio nešto „mišićaviji“ dizajn pošto se sada radi o klasičnom SUV modelu. Peugeot nastavlja da slijedi dizajnerski jezik koji je debitovao sa novom generacijom 508-ice, a definitivno ih to čini prepoznatljivim i unikatnim modelima na cesti. Dakle, novi 2008 je narastao za 14 centimetara, a porastao je i međuosovinski razmak.

 

Rast automobila i njegovih dimenzija, kao i međuosovinskog razmaka rezultirao je sa znatno više prostora u kabini. Putnici na zadnjim sjedištima imaju daleko veći komfor i prostora za noge. Sada se nazad bez problema mogu smjestiti dva prosječno visoka čovjeka, oko 1.80 m sa zavidnim komforom. Iza sjedišta, desila se tek mala promjena. Prtljažnik sada ima zapreminu od 434 litra, što je tek blago povećanje u odnosu na prošlu generaciju.

 

Uređenje enterijera je takođe prepoznatljivo Peugeotovo. Kvalitet završne obrade je poboljšan u odnosu na prošlu generaciju, a sve ostalo je preuzeto sa veće „braće“ – 3008 i 5008. Tako je i 2008 dobio „klavirske“ tipke na instrument tabli. To su naravno prekidači kojima upravljate brojnim funkcijama koje 2008 posjeduje. Peugeot će 2008 ponuditi u četiri nivoa opreme: Active, Allure, GT Line i GT. Sve pakete opreme ćete moći naručiti sa PureTech benzinskim ili HDi dizelskim motorima.

 

Dolazimo do najnovijeg „lava“ u ponudi. To je e-2008. On je vizuelno potpuno isti kao i standardni 2008, ali koristi isključivo električni pogon. Sve je potpuno isto, a razlika je pod haubom gdje se nalazi jedan elektromotor koji razvija 136 KS i 260 Nm obrtnog momenta. Prisjetimo se, radi se o istom motoru koji pokreće i e-208. Sa jednim punjenjem, e-2008 bi trebao preći 312 km, a trajanje punjenja zavisi od izvora napajanja, a ukoliko koristite punjač od 100 kW, 80% baterije se napuni za samo pola sata.

 

Za one koji su ipak vjerni motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, u ponudi se nalaze 1.2 PureTech benzinski motor u tri nivoa snage: 100, 130 i 155 KS. S druge strane, dizelaše predstavlja novi 1.5 BlueHDi motor koji je dostupan sa 100 i 130 KS. Svi modeli, neovisno o motoru, imaju brojne asistencije i sigurnosne sisteme koji su postali standardni na Peugeotovim modelima.

 

Cijene novog 2008 kao i e-2008 će biti objavljene naknadno, a dolazak na tržište se očekuje krajem 2019. ili početkom 2020.

08:50 | Jun 19, 2019

KOMENTARI (0)