Glamurozno predstavljanje crvenog „izazivača“ za 2020. godinu
Večeras je u kultnom teatru Romollo Valli u gradu Reggio Emillia predstavljen Ferrarijev novi F1 bolid za 2020. godinu. Nazvan SF1000 u čast Ferrarijevog hiljaditog učešća u trkama Formule 1, ovaj bolid nosi veliko breme i nade Ferrarijevih čelnika, vozača, ali i navijača, da će konačno biti prekinuta „suša“ u Maranellu. Da li će tako biti, zavisi od tima, vozača, ali i od Mercedesa koji je i dalje broj jedan.
Nos
Jedan od najproblematičnijih dijelova prošlogodišnjeg SF90 bolida je bio prednji kraj koji nije pružao dovoljno mehaničkog gripa. Krilo i nos novog SF1000 su zapravo ekstremna evolucija krila i nosa koji su korišteni u Singapuru gdje je Ferrari bio izrazito najbrži bolid. Sve promjene su usmjerene na povećanje aerodinamičkog pritiska što će povoljno utjecati na brzinu u zavojima gdje je Ferrari gubio mnogo vremena prošle godine.
Prednji ovjes
Prednji ovjes je među ključnim elementima F1 bolida. Osim njegove osnovne funkcije koja se odnosi na upravljivost bolida i ležanje na stazi, ovjes ima veoma značajnu ulogu u aerodinamičkoj efikasnosti. Ferrari se prošle godine kockao sa konceptom ovjesa, a ove godine su uzeli u obzir sve parametre te su maksimalno obratili pažnju na integraciju ovjesa na prednji kraj kako bi imali željeni efekat sa aerodinamičkom efikanosti, ali i hlađenjem kočionog sistema.
Rashladni sistem
Prošlogodišnji motor je bio nevjerovatan po pitanju snage, ali je često imao probleme. Koncept bolida je jedan od krivaca za lošiju pouzdanost motora, a ove godine Ferrari je obratio pažnju na bolje hlađenje, ali je i u dizajniranju bočnih usisa tražio maksimiziranje aerodinamičkog pritiska na sam bolid te su ih značajno spustili kako bi snizili gravitacioni centar samog bolida.
Bočne oplate
Ferrari je i u ovom slučaju kreirao kompleksnu aerodinamičku jedinicu koja usmjerava protok zraka ka željenom dijelu bolida. Sve je fokusirano ka povećanju downforcea, pa tako i dizajn bočnih oplata, a obzirom na sve elemente, Ferrari bi sa svojom pogonskom jedinicom i ovakvim aerodinamičkim paketom mogao biti pravi izazivač za titulu.
Zadnje krilo
Zadnji dio bolida SF1000 je jako kompleksan i dosta „popunjen“. Krilo je izlomljeno u donjem dijelu, dok se na sredini nalaze prorezi. T-krilo je unaprijeđeno do novog nivoa kojeg nismo do sada vidjeli, a u konačnici, bolid bi trebao imati mnogo prijanjanja i sa ovakvim konceptom automobila, Ferrari se ima čemu nadati.