VIJESTI / TUNING

Tjunirani Ford Focus RS

Zvijer na steroidima

 

Svi se dobro sjećamo kada je na tržište stigao Ford Focus RS treće generacije. Iskreni da budemo, bili smo po malo skeptični. Focus RS druge generacije se nije proslavio kao očaravajuće brz auto, a stvari se ne mijenjaju preko noći. Međutim, čini se da je Focus RS treće generacije iznimka pa je postao vrhunski „hot hatchback“.

 

Vremenom, pokupio je simpatije kompletne javnosti i ubrzo je naslijedio mjesto Lancera Evolution. U njemu je viđen novi rival Imprezi WRX STi. Moćni 2.3 litarski turbo benzinac na obje osovine šalje 345 KS, ubrzavajući do stotke za samo 4,7 sekundi. Složit ćete se da je to sasvim pristojno za jedan hatchback.

 

Međutim, kako to obično biva, neka tjunerska kuća ne bude zadovoljna fabričkim specifikacijama automobila pa se malo „zaigraju“ sa softverima, ali i ugradnjom dijelova koji značajno poboljšaju performanse. Tako je Mountune snagu Ford Focusa RS sa fabričkih 345, podigao na 400 KS. Obrtni moment je takođe povećan. Od fabričkih 470 Nm, došli smo do 560 Nm obrtnog momenta. U jednom ovakvom autu, te cifre su zapanjujuće.

 

Za tu „magiju“ zaslužni su paketi M400R i M400X. Ovi paketi sa sobom donose mnoštvo dodataka koji od standardnog Focusa RS prave još veću zvijer. Iz Mountune su istakli da s ovim paketima možete podešavati limitator obrtaja, launch control, način prebacivanja brzina pod punim gasom, dyno mod i još mnogo drugih softverskih opcija. Automobil, koliko god to čudno bilo, posjeduje i eko mod koji štedi gorivo i smanji performanse automobila. Da, čudno je. Radi se o Focusu RS. Ako želite štednju goriva, jednostavno kupite Focusa sa TDCi motorom.

 

Ono što je bitno istaći, jeste da razlika između M400X i M400R paketa gotovo ne postoji, te da M400X ima nešto drugačiju mapu motora koja daje bolji odziv gasa i agilnost autom

13:50 | Feb 5, 2019

KOMENTARI (0)