VIJESTI / AKTUELNOSTI

Hibridna tehnologija „kvari“ superautomobile

Tako smatraju u Ferrariju

 

Gigant iz Maranella je ove godine predstavio svoj hibridni SF90 Stradale. To je drugi hibridni Ferrari u historiji nakon što su u LaFerrariju po prvi put koristili kombinaciju benzinskog i elektromotora. Ferrari posjeduje resurse da može kompletnu ponudu elektrifikovati, ali iz Maranella nisu pretjerano zadovoljni upotrebom hibridne tehnologije u superautomobilima.

 

Prema riječima Michaela Leitersa, glavnog Ferrarijevog tehnologa, hibridna tehnogolija „kvari“ superautomobile jer značajno povećavate masu automobila što negativno utiče na ukupni dojam u automobilu, a to se posebno osjeti u njegovom ponašanju na cesti.

 

U intervjuu koji je dao britanskom magazinu „Autocar“, Leiters je prilično slikovito objasnio u čemu je problem:

 

„Zamislite da ste u kupovini i da gurate vaša kolica. Kada su prazna, mnogo ih je lakše gurati i manevrisati njima. A kada ih već napunite, više vam nije lako da ih gurate, a pogotovo ne da manevrišete njima. Tako je i sa automobilima. Dodatna masa negativno utiče na njegovo ubrzanje i upravljivost.“

 

Ipak, nije baš lako kompenzirati 250 kilograma koliko sa sobom donosi hibridni pogon. Ferrari je nastojao da koristi karbonska vlakna gdje god je to bilo moguće te blago izmijeni koncepciju automobila, ali više od toga nisu mogli. Ubrzanje je kompromitovano, ali se 986 KS i 800 Nm obrtnog momenta ipak solidno nose sa viškom kilograma.

 

Kao što smo i spomenuli, kompromitovana je i upravljivost i agilnost automobila, a iz Ferrarija su to riješili tako što su smanjili međuosovinsko rastojanje i postavili centar gravitacije automobila što je niže moguće.

08:54 | Sep 2, 2019

KOMENTARI (0)