VIJESTI / AKTUELNOSTI

INTERVJU: Adis Bunjo

bunjo

Adis Bunjo

bunjo

Adis Bunjo

bunjo

Adis Bunjo

bunjo

Adis Bunjo

bunjo

Adis Bunjo

Inicijator dobrih priča u Bosni i Hercegovini

 

Bosna i Hercegovina je država u kojoj najčešće slušamo o negativnim stvarima koje su naša svakodnevnica. Kriza koju državu potresa već godinama njenim stanovnicima zadaje velike glavobolje, a privrednicima ne ostavlja mnogo prostora za prosperitet i napredak. Ipak, postoje individualci koji svojim pozitivnim primjerima nastoje da razbiju to sivilo i utiču na svijest kako stanovnika, tako i vladajućih struktura. Jedan od njih je i Adis Bunjo. Mladi bosanskohercegovački biznismen je na čelu domaće autogrupacije. Bližimo se kraju 2019. godine, te smo sa gospodinom Bunjom razgovarali o uspjesima grupacije u godini iza nas, projektima u kojima je učestvovala grupacija, kao i planovima za budućnost.

 

Kakva je bila 2019. godina za Bunjo Grupaciju?

 

"2019. godina je u kompletnoj Bunjo Grupaciji bila zadovoljavajuća jer je ostvaren napredak, kako u širenju grupacije, tako i u pogledu same prodaje gdje je ostvaren rast od preko 10%. Od naših brendova, ostvaren je rast Toyote i Škode. Honda je naš novi projekat koji smo tek ove godine predstavili te je svaka jedinica zapravo pomak. Zabilježili smo stagnaciju kada je u pitanju Fiat, ali od njega najviše očekujemo naredne godine kada će biti posebno konkurentan zahvaljujući dobrim cijenama. Ponajviše tu mislim na model Tipo koji će sa cijenom od 22.500 KM i jako visokim paketom opreme biti daleko najpovoljnijii automobil u toj klasi.”

 

Kako je biti jedna od rijetkih domaćih grupacija koja se bavi autoindustrijom?

 

"Bunjo Grupacija posluje već 30 godina. Ostali smo jedna od rijetkih domaćih autokuća, da ne kažem jedina koja je u potpunosti bosanskohercegovačka. Ostali zastupnici su nažalost, većinom stranci što daje lošu sliku o situaciji u Bosni i Hercegovini. Mi kao grupacija zastupamo brendove Toyotu, Škodu, Fiat, Fiat komercijalna vozila, Jeep, Alfu Romeo, Hondu i Hondine motocikle. Takođe, imamo i dvije firme u sklopu grupacije, a to su Daily Rent, rent-a-car firma i projekat koji smo započeli prije tri godine, a to je YES Car, prodaja rabljenih vozila. Na tu firmu sam posebno ponosan jer je ove godine na “Izboru automobila godine” dobila nagradu “Dopunska djelatnost”. Jako je bitno reći da je kadar firme veoma mlad. Oko 80% kolektiva čine ljudi mlađi od 35 godina. To su mladi, inovativni ljudi koji su željni borbe i dokazivanja te sam siguran da u budućnosti mogu dati veliki doprinos ovoj grupaciji, ali i cjelokupnom društvu. 

 

Bunjo Grupacija je veoma aktivan kolektiv i društveno angažovan. Ove godine ste učestvovali u mnogim projektima - prezentujte nam ih detaljnije.

 

"Opće je poznato da je Bunjo Grupacija društveno odgovorna i osviještena kompanija. Ove godine smo učestvovali u više projekata, a posebno ćemo istaknuti par njih. Svoj ovogodišnji program smo započeli u maju kada smo vec treću godinu zaredom sponzorisali "Festival dječije umjetnosti". Zatim smo u septembru bili partneri međunarodnog fashion weeka "European Fashion Passport" na kojem su učestvovali modni dizajneri iz cijele Evrope. Meni najdraži naš projekat je bio u desetom mjesecu, a radili smo ga sa servisima "Dajte nam šansu", udruženjem porodica djece i osoba s poteškoćama u razvoju kojima smo ustupili jedan automobil i time, nadamo se, olakšali život njihovim štićenicima, ali i rad samim uposlenicima. Takođe, postali smo sponzor "KK Spars", koji je jedina ozbiljna košarkaška priča u Sarajevu."

 

Bližimo se velikom sajmu automobila u Skenderiji. Nakon više od deset godina, sajam automobila se vraća u Sarajevo. Kako komentarišete povratak te manifestacije u naš glavni grad?

 

"Sarajevo je moj grad, a upravo iz Skenderije smo krenuli sa našim prvim autocentrom. Kada sam započeo priču o sajmu sa svojim prijateljom, Amerom Kapom, direktorom Centra Skenderija, imao sam posebnu sentimentalnu vrijednost prema Skenderiji. Skenderija je jedan od simbola Sarajeva, a sajam se i prije održavao u Skenderiji. U Zagrebu i Beogradu imamo međunarodne sajmove, a nadamo se da će i sarajevski sajam krenuti tim stopama. Želimo biti pioniri i biti primjer drugim privrednicima koji se bave automobilima i probuditi im svijest da je sajam potreban Sarajevu i Bosni i Hercegovini.”

 

Da li mislite da je pomalo rizično podržavati projekte u Bosni i Hercegovini?

 

“Svi privrednici moraju biti primjer jedni drugima. Naše malo, nekome znači puno. Samim ulaganjem u projekte, izgrađujemo društveno i kulturološki naš grad i našu državu.”

15:48 | Dec 2, 2019

KOMENTARI (0)