Aktuelni šampion FIA Centralnoevropske Zone na kružnim stazama
Automobilisti su ljudi koje šire mase često doživljavaju na pogrešan način. I dok ih mnogi vide kao rasipnike koji imaju brdo novca i troše ga na „divljanje“, stvarnost je zapravo, mnogo drukčija. Generalno gledajući, automobilisti su skromni ljudi koji teško stečeni novac izdvajaju upravo da bi ostvarili svoje snove i radili ono što najviše vole. Jedan od „školskih“ primjera pravog automobiliste je Nemanja Milovanović. Beograđanin koji je aktuelni šampion FIA CEZ šampionata na kružnim stazama, izdvojio je svoje „karantinsko“ vrijeme i porazgovarao s nama o svojim uspjesima, ali i planovima za budućnost.
TA: Nemanja, nakon titule državnog prvaka 2018., uvezao si i titulu CEZ prvaka. Svemu tome prethodilo je nekoliko teških godina, pehova i prepreka da pokažeš svoj potencijal. Kakav je osjećaj sada kada si konačno dokazao koliko zapravo možeš?
NM: Tako je, vezao sam dvije titule: jedna u Nacionalnom šampiomatu koja mi je jako draga i naravno ova u Centralnoevropskoj Zoni koja mi je još teža i draža. Realno ,iza mene je ostao težak period moje karijere koju su predvodili odlični rezultati na treninzima, a obično loše stvari na trkama, ali najbolje je to zaboraviti i okrenuti se sadašnjosti. Moj potencijal znaju ljudi koji prate autosport. Spadam u školovane vozače jer sam krenuo jako mlad, od svoje šeste godine i od kartinga, pa pravim tokom do sadašnjeg šampionata i automobila. Zapravo, ovaj CEZ Šampionat spada u treće po redu FIA takmičenje. To je jedan jako ozbiljan šampionat sa ozbiljnim timovima i vozačima.
TA: Prelazak sa atmosferskog motora na turbo je specifičan. Kako si se privikao na svoj, sada već bivši, Seat Leon Racer?
NM: Odlično zapažanje i još bolje pitanje. Tako je atmosferski motori se u mnogome razlikuju od „turbaka“, ali kažu da se čovjek na nešto novo i bolje lako navikne. Seat je jedan fenomenalan automobil sa odličnim performansama, ali jedini problem je bio da se naviknem i pređem sa jako direktnog, sekvencijalnog mjenjača na malo sporiji DSG, ali i DSG mjenjač moram da pohvalim jer je to stvarno nevjerovatan mehanizam i nevjerovatno izdržljiv mjenjač.
TA: Nova sezona – nova „igračka“. Od ove godine voziš Cupra Leon TCR sa sekvencijalnim mjenjačem. Koliko si uzbuđen zbog nastavka karijere u jednom takvom automobilu?
NM: Tako je, poslije titule koju nisam očekivao u CEZ-u, riješio sam da uzmem posljednju specifikaciju TCR automobila sa sekvencijalnim mjenjačem, međutim moj prethodni Seat je poćetna serija TCR automobila i mogu vam reći da su to dva veoma slična automobila, te da se novi ne razlikuje previše od starog. Naravno ovaj automobil sam, da kažemo, već upoznao preko starog Seata, ali moraću malo da se naviknem i uvozam sa novim mjenjačem. Uzbuđenje je jako veliko i iskeno jedva čekam da sjednem i počnem upoznavanje na stazi, opet kao „outsider“.
TA: Publika u Bosni i Hercegovini te jako dobro poznaje. Nastupao si i na brdskim trkama, ali si već tradicionalno gost na Zalužanima kada se vozi kružna trka. Koliko voliš nastupati pred bosanskom publikom?
NM: Na prostorima Bosne i Hercegovine i Republike Srpske sam vozio dosta trka i dosta publike imam tu koja navija za mene. Ovom prilikom, hvala svima koji su uz mene, tu mislim i na publiku, ali i kolege koji su tu za bilo kakvu podršku. Iskreno, najveći utisak na mene su ostavile dvije staze, a to su Cazin i Zaluzani. Tamo je sve odlično, počevši od organizacije, preko samih trka, gostoprimstva, atmosfere i još fenomenalnije publike na obje staze. Jako mi je drago kada vozim tu i nadam se da ćemo se viđati još dosta trka i godina zaredom. U Bosnu i Hercegovinu sam čak sam dolazio i kao gost raznih događaja na koje sam bio pozvan.
TA: Koji je tvoj plan za 2020. godinu, kada korona bude iza nas?
NM: Šta reći... Za 2020. sam bio spreman na vrijeme, međutim sa pandemijom virusa Covid-19 nas je sve omela i nisam očekivao odlaganje sezone, ali šta je tu je. Najbitniji su ljudski životi i da ovo stanje prođe kako bismo se što prije vratili na staze. Tada će društvene mreže i medije „zatrpati“ pozitivne vijesti iz našeg, ali i drugi sportova, što će biti pravo osvježenje jer nam je svima dosta loših vijesti. Zato apelujem ovom prilikom: ostanite kod kuće kako bi ovo sve što prije prošlo. Trenutmo sam na simulatoru, treniram i fizički se spremam za sezonu jer se nadam da će uskoro krenuti. Naravno, plan je odbrana titule u istom šampionatu među odličnim vozačima, a za sve to hvala već sada našem poznatom brendu Planetwin 365, koji je uvijek tu uz mene i za mene i sa kojima sam mnogo toga postigao posljednjih godina.
TA: Da li razmišljaš o najvećem iskoraku, a to podrazumijeva učešće u TCR Evropa ili su tvoji ciljevi nešto skromniji?
NM: Pa znate kako, puno je gladnih i žednih ljudi u regiji, a na sve to, ja sam jako skroman, iskren i prizeman čovjek. Svi mi bi vozili to i pomjerali granice, ali to je preskup šampionat za nas privatnike i mislim da to ne može da se vozi ako država ne stane iza vas i neki ozbiljan skup od više ozbiljnih kompanija, jer taj aranžman iziskuje par stotina hiljada eura. Da budemo iskreni, ništa to nije puno bolje od ovoga što sada vozim, tako da za sada je ovo moj odabir pa ćemo vidjeti šta i kako dalje. U sportu se nikad ništa ne zna. Na sve to, TCR Europa je ipak šampionat jednog biznismena u kome novac igra sve, a ja sam davno rekao da ne bih da budem dio nepravdi u takvom takmičenju.
TA: Poruka za čitatelje portala Top Auto!
NM: Poruka za sve čitaoce portala Top Auto je da ostanu vedri, raspoloženi, nasmijani, jer će sve ovo brzo proći. Život će se nastaviti. Jedva čekam da se što prije vidimo i družimo na trkama, a ja se nadam i što prije na Zalužanima. Veliki pozdrav za sve i budite uz sve nas automobiliste, jer su to ljudi koji se bore i mnogo toga odriču da bi se takmičili. Hvala vam puno i pozdrav od Nemanje Milovanovića!
FoetteDus
https://newfasttadalafil.com/ - where to buy cialis online safely cialis australia prices Viagra Cialis E Foywnu <a href=https://newfasttadalafil.com/>Cialis</a> https://newfasttadalafil.com/ - Cialis Bhavum
June 04th, 2022 - 7:06PM