VIJESTI / AKTUELNOSTI

Kia Motors predstavila ‘Plan S’

kia

Kia Motors predstavila ‘Plan S’

kia

Kia Motors predstavila ‘Plan S’

kia

Kia Motors predstavila ‘Plan S’

Strategija za brza rješenja mobilnosti do 2025. godine

 

Korporacija Kia Motors nedavno je predstavila ‘Plan S’, svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju, namijenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost vozila.

 

Strategija Plan S donosi ‘iskorak’ iz poslovnog sistema, koji se temelji na fokusiranosti na vozila s motorima na unutrašnje sagorijevanje, na onaj koji u fokus stavlja električna vozila (EV) i pojedincima ili kompanijama prilagođene usluge mobilnosti. Kijine neprestane inovacije i povećanje dobiti će podržati dvokanalni Plan S, koji će se preusmjeriti na električna i autonomna vozila i usluge mobilnosti. 

 

Do 2025. godine 11 EV-ova za 6,6 % globalnog tržišnog udjela 

Do kraja 2025. godine Kia namjerava ponuditi 11 novih potpuno električnih modela. Sa njima bi ovaj brend trebao sebi osigurati 6,6-postotni tržišni udio na globalnom tržištu električnih vozila (bez Kine), dok bi istovremeno 25 % Kijine prodaje predstavljala ekološki prihvatljivija vozila. 

 

Cilj: do 2026. godišnje prodati 500.000 EV-ova i milion ekološki prihvatljivijih vozila

Na globalnom tržištu EV-ova, koje bi trebalo masovnije zaživjeti 2026. godine, Kia želi godišnje prodati pola miliona električnih vozila i milion ekološki prihvatljivijih vozila (bez Kine).

 

Kia će za investicije do 2025. izdvojiti 25 milijardi dolara

Južnokorejski velikan će za svoj Plan S do 2025. ukupno izdvojiti 25 milijardi dolara, što bi mu trebalo omogućiti liderski položaj na području elektrifikacije i diverzifikacije poslovanja. 

 

Cilj kompanije je 2025. imati 6-postotni operativni profit i 10,6 % ROE

Do kraja »petoljetke« Kia želi dostići 6 % operativnog profita i 10,6 % prinosa na kapital (Return On Equity - ROE), čime bi obezbijedila nužni kapital i maksimizirala vrijednost za svoje dioničare. 

 

Kia Motors će s odvažnim promjenama poslovanja postati inovativan brend

Plan S je odvažan i preduzetan plan prelaska na poslovanje budućnosti, koje se temelji na dva stuba: električna vozila i usluge mobilnosti. Plan je da postavi stranke na prvo mjesto te da ponovo ojača inovacije razvojem proizvoda i usluga koje kupcima nude nova iskustva.

 

S Planom S će se Kia fokusirati na dva strateška cilja: (1) vodeću ulogu kod popularizacije električnih vozila i (2) širenje usluga mobilnosti za električna i autonomna vozila, kao i ulazak na tržište namjenskih vozila (PBV) .

 

Brz prelazak na električna vozila

Kia će se s prihvatanjem strategije razlikovanja proizvoda (npr. s isključivo električnim modelima) i inovacijama fokusirati na zauzimanje vodećeg položaja na globalnom tržištu električnih vozila. Kia je u maju 2019. godine postala suvlasnik Rimac Automobili, koji proizvodi sportska električna vozila, a u septembru iste godine i kompanije IONITY specijalizirane za uspostavljanje mreže brzih punionica. Investicija u IONITY ključna je za razvoj Kijine infrastrukture brzih punionica u Evropi i drugdje. 

15:08 | Apr 22, 2020

KOMENTARI (0)