SPORT / WRC

Kompletirane postave za WRC šampionat u 2020.

Tri fabrička tima i 11 vozača u elitnom rangu takmičenja

 

Početak WRC sezone se polako, ali sigurno bliži. Zimska pauza je bila itekako aktivna, burna i samim tim zanimljiva. Desile su se velike promjene i „transferi“ te je pred nama sigurno jedna neizvijesna i uzbudljiva sezona. Današnjim objavljivanjem svoje postave, M-Sport Ford WRT je i zvanično kompletirao listu vozača koji će se ove godine takmičiti u WRC-u. Krenimo redom da ih upoznamo.

 

Hyundai Motorsport

Hyundai je od prošle godine pod vodstvom čovjeka koji je vodio njihov klijentski program. Andrea Adamo je pred sobom imao veliki izazov koji njegov prethodnik, Michel Nandan, nije uspio savladati za pet godina koliko je vodio tim. Talijan je ipak, već u prvoj godini posložio tim tako da su stigli do svoje prve šampionske titule u WRC šampionatu. Za odbranu svjetske krune u konkurenciji proizvođača, angažovali su i aktuelnog svjetskog prvaka, Otta Tanka koji je u Hyundai stigao iz Toyote. Tako će za Hyundai tokom 2020. nastupati Ott Tanak i Thierry Neuville, a u trećem automobilu će se smjenjivati Sebastien Loeb i Dani Sordo.

 

Toyota Gazoo Racing WRT

Nakon neuspješne odbrane titule u 2019. godini i odlaska Otta Tanka u Hyundai, Toyota Gazoo Racing je otpustio Krisa Meekea i Jari-Mattija Latvalu i doveo potpuno nove vozače u tim. Najzvučnije ime je zasigurno Sebastien Ogier kojem je ovo vjerovatno oproštajna godina u WRC-u. Pored njega, cjelosezonski angažman imaju Elfyn Evans, a nakon titule u WRC 2 Pro kategoriji koju je osvojio sa Škodom, Kalle Rovanpera je stigao u Toyotu s ambicijom da se dokaže i u najvećem reli šampionatu. Pored njih trojice, povremeno će se pojavljivati i japanski vozač, Takamoto Katsuta. Iako su ga otpustili iz fabričkog tima, Jari-Matti Latvala će imati određenu podršku Toyote u 2020. godini te će iskusni Finac imati priliku da nekoliko puta nastupi u Toyoti Yaris WRC, ali u privatničkoj ekipi.

 

M-Sport Ford WRT

Nakon što je Ogier napustio tim krajem 2018. godine, Ford je značajno smanjio svoju podršku M-Sportu te je i razvoj Fieste WRC ušao u stagnaciju. Isključivo svojim velikim znanjem i iskustvom, tim je uspijevao da je održi iole konkurentnom u 2019. godini, ali dalje od nekoliko podijuma nisu mogli. Teemu Suninen nastavlja da predvodi tim M-Sporta, a pored njega će za tim voziti Gus Greensmith i Esapekka Lappi koji je Citroenovim povlačenjem iz šampionata ostao bez angažmana.

 

Sezona WRC šampionata kreće 23. januara, tradicionalno u Monte Karlu, a završava se 22. novembra u Japanu.

13:41 | Jan 2, 2020

KOMENTARI (0)