VIJESTI / PREMIJERE

Lancia Ypsilon Hybrid ostavlja kompaniju u životu

lancia

Lancia Ypsilon

lancia

Lancia Ypsilon

lancia

Lancia Ypsilon

lancia

Lancia Ypsilon

lancia

Lancia Ypsilon

Posljednji mohikanac koji nema namjeru da se penzioniše

 

 

Lancia – toliko lijepih priča i uspomena vežemo za ovaj automobil. Ipak, sve je nekako pošlo po zlu kada je Delta Integrale otišla u penziju. Čuvena reli kraljica je Lanciji donijela vrhunac slave i popularnosti među kupcima, a danas je u ponudi ostao tek jedan model koji nije ni blizu popularan kao slavna Delta Integrale.

 

Lancia Ypsilon je premijerno predstavljena 1995. godine. Aktuelna generacija je treća po redu, a debitovala je prije devet godina. Iako nije najstariji aktuelni model (Nissanu GT-R ne može niko parirati jer egzistira još od 2007. godine), Ypsilon se stidljivo održava na tržištu zahvaljujući snalažljivim dizajnerima koji model uporno „podmlađuju“.

 

Treća generacija modela dijeli brojne komponente i platformu sa Fiatom 500 i Pandom. Nedavno, Fiat je predstavio hibridne verzije svojih malih gradskih automobila, a Ypsilon je dobio istu pogonsku jedinicu kao i njegovi „rođaci“ iz Fiata. Pod haubom je isti 1.0 GSE Hibrid sa 70 KS i 92 Nm obrtnog momenta, a električnu snagu dobija iz 12V starter-generatora i male litijum-jonske baterije.

 

Što se cijena tiče, u Italiji će cijene Ypsilona kretati od 14.450€ za paket opreme Silver, dok će za paket Gold ona iznositi 15.570€. Osim hibridnih izvedbi, Ypsilon će imati i verzije koje koriste LPG i CNG. Ovime Lancia nastavlja egzistirati, ali pitanje je do kada. Ipak, možemo se nadati da će spajanje FCA i PSA grupacija ovaj brend vratiti u život i na put stare slave.

08:03 | Mar 11, 2020

KOMENTARI (0)