SPORT / BH AUTOSPORT

Ljubijankić najbrži iz BiH na trci u Skradinu

Promjenjivi vremenski uslovi obilježili i drugi takmičarski dan

 

Na radost, slobodno možemo reći, većine takmičara, završena je 13. Nagrada Skradina. Iako organizatorima ne možemo prigovoriti ništa, loše vrijeme je učinilo jednu od najljepših trka u kalendaru mučnom i teškom. Kiša je počinjala, pa prestajala, pa ponovo počinjala i tako u nedogled. Takmičari iz BiH su postigli zavidne rezultate iako su mnogi tek u Skradinu sjeli u svoje jurilice po prvi put nakon zimske pauze.

 

Najbrži u grupi Historik bio je, a ko drugi nego Dane Milenović. On je za volanom Fiata 128 osvojio i prvo mjesto u klasi P2. Drugo mjesto u grupi, ali prvo u klasi P3 osvojio je Adis Abdić. Posljednje mjesto u grupi, a prvo u klasi P1 osvojio je Armin Mujkanović u Zastavi Yugo koji je i pored tehničkih problema u drugoj vožnji uspio ostvariti dobar plasman. 

 

U klasi N2 vidjeli smo vrhunsku borbu. Iako su se takmičila samo dva takmičara, priredili su vrhunsku predstavu za publiku. Draško Cunjak je odnio pobjedu u klasi, a drugo mjesto je pripalo Amelu Semaniću. Njih dvojicu je na kraju trke dijelilo svega sedam hiljaditih dijelova sekunde!

 

Ništa manje nije bilo uzbudljivo u klasi N3. Nakon prve vožnje, Fahrudin Dolić je vodio sa dvije desetinke prednosti ispred Haruna Hadžića. Druga vožnja je uistinu bila odlučujuća. Kiša je ponovo počela padati, a u izuzetno teškim uslovima, Harun Hadžić je izašao kao pobjednik i zasluženo slavio na početku sezone. Ne samo da je pobijedio u klasi, već je bio i drugi u generali. Od njega je bio brži samo Salih Ljubijankić sa daleko jačim automobilom. Drugo mjesto je pripalo Doliću, dok je treći bio Fuad Smajić.

 

U klasi E1-14 natjecao se samo jedan takmičar. Vladimir Đukić je u Skradinu po prvi put zvanično nastupao sa svojom Hondom koja je se pokazala kao znatno bolji izbor jer je već na prvoj trci Đukić pokazao da može praviti vrhunske rezultate.

 

Klasa E1-15 bila je najbrojnija. U konkurenciji od šest vozača, Jasmin Hrnić je bio najbrži ostavivši iza sebe Gorana Dojčinovića i Hasana Ljubijankića. Na četvrtom mjestu klase, zaustavio se njen novi takmičar, Alem Semanić. Ovoga puta, njegov brat Amel je dobio mali bratski dvoboj. Iza Alema, na petom mjestu, smjestio se Dejan Vujasin. Iako je od ove trke očekivao više, nažalost vremenske prilike su učinile svoje. Na posljednjem mjestu klase završio je Asmir Halilagić koji je juče imao probleme s autom, ali je ipak uspio završiti trku. Zbog kvarova na automobilima odustali su Dželhad Mujkić i Bego Šakanović.

 

U klasi E1-16 nismo vidjeli ono što smo očekivali. Očekivali smo borbu, a naša očekivanja su pala u vodu zahvaljujući Hondi Integri Bakira Hadžića. Tehnički problemi na automobilu spriječili su aktuelnog prvaka klase da se nadmeće sa Salihom Ljubijankićem. Tako je Ljubijankiću pripala jedna lagana pobjeda u Skradinu koju je upotpunio i pobjedom u generalnom plasmanu. Drugo mjesto je osvojio veteran, legenda bh. automobilizma, Mladen Šoljić u prepoznatljivom Renault Cliu R.S. Treće mjesto nakon jučerašnjeg izlijetanja pripalo je Šefiku Emriću.

 

U najjačoj klasi nije nastupio Miroslav Josipović. On je odlučio da se povuče s takmičenja te smo ostali uskraćeni za nastup starog asa u Ladi Vesti TC1.

 

Naredna trka za šampionat BiH planirana je za 15./16.6.2019. kada je na rasporedu trka u Istočnom Sarajevu.

23:24 | May 19, 2019

KOMENTARI (0)