Mlađi Dubreta bio najbrži u Cupra Leonu TCR na stazi iznad Herceg Novog
Crna Gora će ostati upisana kao država u kojoj je održana prva evropska brdska trka nakon pandemije korona virusa. Herceg Novi je bio domaćin otvaranja sezone brdskog šampionata Crne Gore. Ova sezona donosi značajnu promjenu za crnogorski autosport jer je konačno osnovan Auto i karting savez Crne Gore, koji je registrovan od strane Ministarstva sporta i mladih Crne Gore.
Organizator trke je bio AMSK Podi – Herceg Novi, a trku je završilo 35 takmičara uz jedno zabilježeno odustajanje. Pobjednik trke u generalnom plasmanu je Frano Dubreta, vozač AMSK Kotor za volanom Cupra Leona TCR. Drugo mjesto je pripalo Filipu Petkoviću koji je Hondu Civic Type R zamijenio moćnim Mitsubishi Lancerom EVO 9, a treći je bio impresivni Vasilije Jakšić u Hondi Civic Type R. Aktuelni CEZ prvak je ponovo oduševio na stazi i zasluženo slavio i pobjedu u klasi ispred Marka Danilovića koji je ostvario četvrto vrijeme u generalnom plasmanu, a drugo u klasi N-2000. Poredak pet najboljih je zaključio još jedan strahovito brzi Kotoranin – Nemanja Kašćelan u Hondi Civic koji nije imao pravu prijetnju u klasi H-1600.
GRUPA N
Prvo vrijeme klase N-1150, ostvario je Damjan Perović u Zastavi Yugo 55, pobijedivši svoje timske kolege Nikolu Toškovića i Pavla Vulovića. U ovoj klasi je nastupila i jedina dama u konkurenciji. Anđela Knežević je ostvarila 33. vrijeme u ukupnom poretku, pobijedivši dvojicu kolega „jačeg spola“.
U klasi N-1400, najbrži je bio aktuelni prvak klase N-1150. Filip Kunčer je debitovao u novoj klasi pobjedom i nagovijestio pohod na novu šampionsku titulu u tek drugoj sezoni bavljenja profesionalnim automobilizmom. Šampionski gen je naslijedio od svog pokojnog oca, Franje Kunčera te je jasno kakve ambicije gaji Filip. Druga pozicija je pripala Milutinu Krivokapiću u još jednom Peugeotu 106.
Vasilije Jakšić je i ove godine „silovito“ startovao u klasi N-2000. Pobjeda uz rekord staze u klasi su recept za savršen početak sezone u nacionalnom šampionatu. Rekord staze u Podima je jedini koji mu je nedostajao u "kolekciji". Treća sezona u Hondi Civic Type R ga čini najozbiljnijim konkurentom za titulu, obzirom na to da vrlo dobro poznaje automobil i njegove mogućnosti, a uz svo znanje i talenat koji posjeduje mladi Crnogorac, svakom će biti teško da ga skine sa trona ove klase. Drugo mjesto je pripalo Marku Daniloviću, koji se još uvijek navikava na ovaj auto jer nije vozio veliki broj trka sa Hondom.
U najjačoj klasi Grupe N, klasi N+2000, slavio je Filip Petković. Pobjeda u praznoj klasi sigurno nije razlog za pretjerano zadovoljstvo, ali rezultat u generalnom plasmanu je svakako nešto što više raduje Petkovića, obzirom na to da je od njega bio brži samo jedan čovjek.
GRUPA A
Vrhunski rezultat u generalnom plasmanu ispratio je pobjedu u klasi A-1150. Jovan Radović je bio najbrži u popularnim „hibridima“. Daleko iza njega u generalnom plasmanu, završio je Dragiša Jovanović koji je ujedno i jedini konkurent u klasi kojeg je imao Radović.
Dejan Nilović iz AMSK Nilović Racing slavio je u klasi A-1400. Druga pozicija je otišla u ruke Gorana Miloševa , dok je treći bio Ivan Roganović, popularni „Cuca“.
U klasi A-1600 takmičio se samo jedan takmičar, a to je Nebojša Vukčević u Opel Corsi koji je u obje vožnje uspješno stigao do cilja.
Najjača klasa Grupe A bila je A-2000 u kojoj smo gledali dvoboj dvojice novih takmičara u klasi, ali dobro poznatih imena na crnogorskim stazama. Pobjedu je odnio Dražen Radulović u Hondi Civic Type R, automobilu koji je bio u vlasništvu Aleksandra Tošića, a prije njega Vojislava Lekića. Oba vozača su osvojila po jednu titulu u ETCC kupu, te je jasno o kakvom automobilu je riječ. Drugi je bio Nikola Mijanović u Hondi Integri Type R koja je već godinama bila prisutna na stazi, ali u klasi N-2000, a Mijanović je izvršio manje preinake na automobilu kako bi bio dovoljno konkurentan u jačoj klasi.
GRUPA H/E1
Najslabijom klasom H-1000 već dugo dominira samo jedan čovjek. Marko Adžić je ponovo slavio pobjedu u klasi, iako je nakon prve vožnje vodeću poziciju imao Eldin Senadović. U drugoj vožnji, Senadović je imao peh te je izgubio dragocjeno vrijeme i pao na drugu poziciju u klasi. Adžić je, ne znajući za Senadovićev maler, "dodao" gas i izvukao maksimum iz svog prepoznatljivog Yuga i postavio novi rekord u klasi H-1000.
„Gorski car“ nastavlja nizati pobjede u klasi E1-1200 Moto. Željko Banićević je ponovo pobijedio u ovoj klasi kojom dominira od kako je došao u nju. Drugo mjesto je pripalo Luki Špadijeru koji se vratio za volan Zastave 750 nakon što je vozio prototip Global GT.
H-1400 protekla je u znaku jednog čovjeka. Pavle Marđonović je odvezao dvije skoro identične vožnje u svom Citroenu AX i upisao uvjerljivu pobjedu ispred Mila Đukanovića u Peugeotu 106 i Dušana Tujkovića u Zastavi Yugo.
Još jedan „dominator“ klase je ponovo oduševio svojim nastupom. Nemanja Kašćelan je bio najbrži u klasi H-1600. Iako mu je jedini konkurent bio Alija Sulučić u nedovoljno spremnom automobilu, Kašćelan se nije zadovoljio pobjedom u klasi već je jurio najbolji mogući plasman i u generalnom plasmanu.
U klasi H-2000 imali smo samo dva takmičara, a pobjedu je odnio Radovan Masoničić u VW Golfu, dok je drugi bio Radivoje Janjušević u Opel Astri.
Najjača klasa, H+2000 je imala samo jednog takmičara sa daleko najatraktivnijim automobilom na stazi. Frano Dubreta je slavio svoju prvu pobjedu u generalnom plasmanu i prvu pobjedu u karijeri uopšte, a ostvario ju je za volanom Cupra Leona TCR.
Foto: Lučić Photography / Facebook: AMSK Podi - Herceg Novi
DeeynplPn
gay chat aveneu snap chat gay teens cum <a href="https://free-gay-sex-chat.com/">gay/bi men chat world </a>
September 14th, 2022 - 11:40PM