VIJESTI / PREMIJERE

McLaren Senna GTR u zvaničnoj formi

sennagtr

McLaren Senna GTR

sennagtr

McLaren Senna GTR

sennagtr

McLaren Senna GTR

sennagtr

McLaren Senna GTR

sennagtr

McLaren Senna GTR

McLarenov najekstremniji auto za stazu prikazan u svojoj finalnoj formi

 

Samo dvanaest mjeseci od prvog prikazivanja na prošlom ženevskom sajmu, McLaren Senna GTR je predstavljen u svojoj finalnoj formi. Iz McLarena kažu da je ovo njihov najekstremniji automobil namijenjen za upotrebu na stazi – beskompromisan, divlji i nesputan pravilima.

 

McLarenov novi automobil je stvaran sa fokusom na snazi i performansama hiperautomobila, ali i upravljanjem i aerodinamičkim svojstvima trkaćeg automobila. Rezultat je najbrži McLaren ikada. Jedino su njihovi bolidi Formule 1 brži od Senne GTR koji nudi vrhunsko vozačko i trkačko iskustvo.

 

Kao baza, korišten je obični, cestovni McLaren Senna. Automobil je već u standardnoj verziji najlakši  i najsnažniji njihov automobil. Međutim, McLaren je odlučio otići par koraka dalje i kreirati GTR monstruma koji koristi isti ovjes kao i McLarenovi GT3 automobili.

 

„McLaren Senna GTR je savršen primjer naše predanosti i odlučnosti da našim kupcima ponudimo jedinstveni doživljaj vožnje na trkaćoj stazi koji sa sobom donosi pregršt uzbuđenja i zabave. McLaren Senna je dizajniran kako bi prerastao u ekstremni automobil za stazu, a Senna GTR koncept je zapravo bio pokazatelj koliko daleko možemo otići. Sa finalnim proizvodom, zaista smo pomjerili sve granice i pokazali šta je sve tehnološki izvodivo.“ rekao je Mike Flewitt, CEO McLaren Automotive.

 

McLaren Senna GTR pokreće nejekstremnija verzija njihovog 4.0 litarskog biturbo V8 motora. Pogonska jedinica M84TR sa dvije elektronski kontrolisane turbine razvija 825 KS i 800 Nm obrtnog momenta. Dodatnih 25 KS dobijeno je zahvaljujući kontrolnom rekalibracijom motora, ali i uklanjanjem sekundarnog katalizatora. Sa samo 1.188 kg odnosom 694 KS na jednu tonu, Senna GTR je daleko ispred svih McLarenovih modela.

 

Snagu na zadnje točkove prenosi sedmostepeni SSG automatik, identičan onom u cestovnom Senni. Vozač može birati između tri moda vožnje: Wet, Track i Race. Wet mod aktivira elektronske asistencije, a namijenjen je za upotrebu na gumama za kišu. Rado bismo isprobali Race mod sa full slick gumama.

 

McLaren je izradio svega 75 primjeraka Senne GTR, a možete pogoditi – svi su već prodati.

12:41 | Mar 9, 2019

KOMENTARI (0)