VIJESTI / AKTUELNOSTI

Megane R.S. Trophy-R napada Nordschleife

Cilj je skinuti sa trona Hondu Civic Type R

 

Renault je do dolaska Honde Civic Type R FK2 bio neprikosnoveni vladar Nordschleifea kada su u pitanju automobili sa prednjim pogonom. Međutim, kako su Japanci vratili Civic Type R na nivo na kojem taj model treba biti, tako je započela i „suša“ za Renault.

 

Najbrže vrijeme koje je postignuto sa automobilom sa prednjim pogonom staro je već dvije godine. Od aprila 2017. godine ni jedan automobil nije uspio da se približi Civicu Type R i rezultatu od 7 minuta i 43 sekunde i 8 desetinki. Najbliži je Volkswagen Golf GTI Clubsport S koji je držao rekord kratko prije nego je Civic zagospodario.

 

Renaultov najbolji rezultat za sada iznosi 7 minuta 54 sekunde i 36 stotinki. Taj rezultat postignut je 2014. godine sa Meganeom R.S. 275 Trophy-R. Pet godina kasnije, Renault se nada da će novi Megane R.S. Trophy-R postići najbolji rezultat u historiji. Zbog toga, testni model već danima „kruži“ Nordschleifeom i sprema se za ono što bi moglo biti obaranje rekorda.

 

Standardni Megane R.S. Trophy pod haubom ima 1.8 litarski turbo motor sa tehnologijom razvijanom u Renaultovom F1 bolidu. U zavisnosti od sklonosti kupaca, u ponudi su ručni mjenjač s kojim automobil razvija 400 Nm, dok sa automatskim EDC mjenjačem dobija 20 Nm više. Za R verziju, snaga bi mogla rapidno skočiti. To sugeriše i masivni otvor na haubi kojeg nema standardni Megane R.S. Trophy.

 

U Renaultu su sve podredili obaranju rekorda, pa je testni automobil ostao bez zadnjih sjedišta, ali i maglenki. Sve te mjere poduzete su kako bi se maksimalno smanjila masa automobila, a očito da se vodi računa o svakom gramu kada su odstranjene i maglenke.

 

Naredni period će nam donijeti brojne odgovore. Prije svega, saznaćemo da li je Renault dorastao Hondinom izazovu i da li su uspjeli nadmašiti rezultat Civica Type R FK8, ali ćemo i saznati zvanične karakteristike Meganea R.S. Trophy-R.

18:38 | Apr 7, 2019

KOMENTARI (0)