VIJESTI / PREMIJERE

Mercedes predstavio GLA i GLA 35 AMG

mercedes

Mercedes-AMG GLA 35

mercedes

Mercedes-AMG GLA 35

mercedes

Mercedes-AMG GLA 35

mercedes

Mercedes-AMG GLA 35

mercedes

Mercedes-Benz GLA

mercedes

Mercedes-Benz GLA

mercedes

Mercedes-Benz GLA

mercedes

Mercedes-Benz GLA

mercedes

Mercedes-Benz GLA

Kompletiranje SUV game

 

Mercedes je u 2019. godini bio veoma „vrijedan“ i aktivan, te su imali pune ruke posla. Kada je trokraka zvijezda u pitanju, 2019. ćemo pamtiti po potpunoj obnovi i širenju ponude SUV modela. Sve je počelo s novim GLE, GLC, zatim su stizali GLB, GLS, a na kraju, stigao je i novi GLA. Najmanji među njima spada među najvažnije obzirom na veoma dobre prodajne rezultate.

 

Kao i u prošloj generaciji, GLA je u mehaničkom smislu identičan kao i A-klasa, a vizuelno predstavlja hibrid A-klase i novog CLA. Sprijeda, GLA je sličniji CLA te koriste gotovo identičan dizajn prednjih svjetala, maske i branika, koji je dobio karakterističnu zaštitu središnjeg dijela po uzoru na sve terence. Koncept automobila je ostao praktično isti. Radi se o modelu kompaktnih dimenzija dopadljivog i atraktivnog dizajna. Nazad, GLA je preslikana A-klasa, opet s elementima karakterističnim za terenska vozila. U odnosu na prošlu generaciju, novi GLA je viši, kraći, ali prostraniji zahvaljujući novoj platformi na koju je smješten.

 

Enterijer je veoma poznat svima koji su u toku s informacijama iz svijeta automobila. Preslikani enterijer iz Mercedesovih terenaca gledamo i u GLA. Naravno, najznačajnija promjena je povećanje prostora za putnike na zadnjim sjedištima. Sjedišta su podijeljena u odnosu 40:20:40 te je veoma lako podesiv i prilagodljiv vašim potrebama. Od dodataka, ističe se savremeni MBUX infotainment sistem koji smo vće vidjeli u svim novim modelima ove godine.

 

Osnovni model GLA nosi oznaku 200 i pod haubom ima 1.33 litarski turbo benzinski motor razvijen u suradnji s Renaultom. Njegova snaga iznosi 161 KS i 250 Nm obrtnog momenta, a prenos snage vrši sedmostepeni DCT automatik. U ponudi će se naći veoma ekonomični i snažni dizelski motor, kao i hibridna pogonska jedinica viđena u A250e i B250e. Sportske, AMG izvedbe kreću sa verzijom GLA 35 koja pod haubom ima isti motor kao i A35 koji raspolaže sa 306 KS i 400 Nm obrtnog momenta, dok će naknadno stići GLA 45 sa 382 KS i 480 Nm i GLA 45 S sa 416 KS i 500 Nm obrtnog momenta.

 

Novi GLA u Evropu stiže na proljeće naredne godine, a cijene će biti objavljene naknadno.

18:44 | Dec 11, 2019

KOMENTARI (0)