VIJESTI / PREMIJERE

Mercedes predstavio osvježenu E-klasu Coupe i Cabrio

mercedes

Mercedes-Benz E-klasa Cabrio

mercedes

Mercedes-Benz E-klasa Cabrio

mercedes

Mercedes-Benz E-klasa Cabrio

mercedes

Mercedes-Benz E-klasa Cabrio

mercedes

Mercedes-Benz E-klasa Cabrio

mercedes

Mercedes-Benz E-klasa Cabrio

mercedes

Mercedes-Benz E-klasa Cabrio

mercedes

Mercedes-Benz E-klasa Cabrio

Uglađen dizajn, moderne tehnologije i EQ Boost

 

Mercedes-Benz je u toku noći objavio fotografije nove E-klase u coupe i kabrio izvedbi. Nakon što je nedavno skinut veo sa E-klase sedan, na red su došle i ove dvije izvedbe kojima je ovo prvi pravi facelift još od 2017. godine. Zahvaljujući obimnom faceliftu, E-klasa Coupe i Cabrio su dobile više sigurnosne opreme i dodatnih tehnologija.

 

Gledajući izvana, najočitije promjene desile su se na prednjem kraju. Obje karoserijske izvedbe dijele isti, uglađeni dizajn LED svjetala koja sada dolaze u serijskoj opremi. Najjednostavnije rečeno, dizajn prednjeg kraja limuzine je prenesen i na coupe i cabrio. Straga, ova dva modela su ostala ista kao prije facelifta. Novi stajling poboljšava ugled ovih modela, a kupci koji bi još izraženiji sportski karakter, mogu izabrati AMG Line paket sa specifičnim AMG detaljima i većim točkovima.

 

Iznutra su takođe primjetne vizuelne promjene. Instrument tabla je drugačije dizajnirana, a stigao je i novi upravljač. Coupe i kabrio sada imaju Mercedesov MBUX infotainment sistem kao dio serijske opreme. Kompletan kokpit je sada digitalni sa masivnim 12,3-inčnim ekranom na dodir na centralnoj konzoli, a jednako velik je ekran ispred vozača koji mijenja tradicionalni klaster instrumenata.

 

Kako biste lakše upravljali sa oba ekrana, umjesto radjialnog dugmeta, Mercedes vam daje novi touchpad kontroler i novu generaciju kapacitivnih dugmadi na dodir smještenih na volanu. U Mercedesu su unaprijedili i virtuelnog asistenta koji se aktivira glasovnom komandom „Hej Mercedes“. U pogledu sigurnosti, E-klasa coupe i cabrio su dobile opcije poput kočenja u slučaju nužde, aktivni parking asisten, kameru od 360 stepeni i detektor vozila u mrtvom uglu već u serijskoj opremi. Stavke poput head-up displeja su dostupne u Driver Assistance paketu koji uključuje pomoć za održavanje vozila u kolovoznoj traci, adaptivni tempomat i druge stavke, ali uz doplatu.

 

Osim novog dizajna prednjeg kraja koji je najočitija promjena, najznačajnija promjena se krije ispod motora. U modelu E450 se više ne nalazi stari 3.0 litarski V6, već unaprijeđeni i elektrifikovani 3.0 redni šestocilindarski motor. Ovaj motor uz pomoć EQ Boosta razvija 362 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Nova pogonska jedinica dolazi uparena sa standardnim devetostepenim automatikom u svim paketima opreme i šalje snagu ili na zadnju ili na sve četiri osovine na modelima sa 4MATIC sistemom.

08:25 | May 27, 2020

KOMENTARI (0)