Padali su rekordi na 14. Nagradi grada Skradina
Skradin je ugostio još jedno izdanje oktanskog spektakla koji već godinama unazad podiže standarde u organizaciji, a mnogim vozačima je ovo omiljena stanica šampionata. Nakon jučerašnjih treninga koji su prošli bez većih problema, današnje utrkivanje je ipak donijelo značajno veću dozu adrenalina te su neki pravili i krucijalne greške u žaru borbe. Na svu sreću, sve se završilo na materijalnoj šteti na automobilima, dok su vozači prošli bez posljedica, što je i najvažnije u takvim situacijama.
Pobjednik 14. Nagrade grada Skradina je Italijan, Christian Merli, aktuelni evropski prvak u brdskim trkama. On je vodio veliku bitku sa svojim dugogodišnjim rivalom, Simoneom Faggiolijem, koji je trku završio na drugom mjestu, ali je rekord staze i kategorije 2 pripao upravo Faggioliju koji je drugu vožnju odvezao u vremenu od 1:22.257. Treća pozicija u ukupnom plasmanu pripala je još jednom talijanskom vozaču, Diegu de Gasperiju.
U kategoriji 1, slavio je domaći takmičar – Dejan Dimitrijević. Aktuelni šampion Hrvatske je „otpuhao“ konkurenciju i svog Seat Leona R32T dovezao do nove pobjede. Druga pozicija je pripala njegovom glavnom rivalu u šampionatu Hrvatske, Domagoju Perekoviću koji danas nije imao pravu šansu da pobijedi super brzog Dimitrijevića. Treće najbrže vrijeme je postavio impresivni Austrijanac, Diethard Sternad u Alfi Romeo 156 STW.
Pobjedu u grupi N, ostvario je Đivo Franić. Franiću će današnja pobjeda ostati duboko urezana u sjećanje obzirom na prizor koji mu se odigrao pred očima u prvoj vožnji, kada je njegov klupski kolega i veliki prijatelj, Mirko Pendo, imao stravično izlijetanje po prolasku kroz cilj. Iako je sam incident izgledao stravično, a automobil je propisno uništen, Pendo je prošao bez ikakvih posljedica. Iza Franića, smjestio se Filip Magdić, najbrži takmičar u klasi N3, a za Franićem je kasnio nešto manje od sekunde i pol. Treći je bio Maro Franić, takođe takmičar u klasi N3. Jedini bh. predstavnik u ovoj grupi, Harun Hadžić, osvojio je treće mjesto u klasi N3 i peto u grupi N.
Poredak najbržih po klasama grupe N
N1 – 1400 ccm
1. Maroje Batina
2. Ivan Špika
3. Ivan Petrušić
N2 – 1600 ccm
1. Đivo Franić
2. Ivan Pejković
3. Ivan Sentić
N3 – 2000 ccm
1. Filip Magdić
2. Maro Franić
3. Harun Hadžić
Grupa A, kao i sam šampionat Hrvatske, dobili su novu zvijezdu. Matija Jurišić je u svojoj debitantskoj trci slavio za volanom Škode Fabie S2000, postavivši respektabilna vremena koja su ga dovela i do sjajnog šestog mjesta u poretku kategorije 1. Prvi pratilac u grupi mu je bio legendarni Niko Pulić koji je slavio novu pobjedu u klasi A7 za volanom Opel Adama R2, a treći je bio gostujući vozač iz Slovenije, Alojz Udovč u Renault Cliu R3.
Poredak najbržih po klasama grupe A
Klasa A6
1. Marijo Barović
2. Borna Vlašić
3. Sandro Babić
Klasa A7
1. Niko Pulić
2. Martin Ravenščak
3. Stipe Medić
Klasa A8
1. Matija Jurišić
2. Alojz Udovč
Apsolutni kraljevi E1 grupe bila su tri vozača koja su „probila“ barijeru i vozili brže od 1:50 što je „prosjek“ kada su najbrži automobili u pitanju. Dejan Dimitrijević je pokorio klasu, grupu i kategoriju 1. Njegov Seat Leon R32T je preko zime unaprijeđen kako bi bio dovoljno konkurentan Perekovićevom Lanceru, a uz Dimitrijevićevo neupitno vozačko umijeće, slobodno možemo očekivati ozbiljan pohod na novu titulu. Upravo je Pereković bio na drugom mjestu koji danas nije imao odgovor na Dimitrijevićev izazov. U drugoj vožnji je čak pogoršao svoje vrijeme, dok je Dimitrijević postavio novi rekord kategorije 1. Treći je bio ništa manje impresivni Diethard Sternad u Alfi Romeo 156 STW koji nije mnogo kasnio za pomenutim dvojcem u znatno jačim automobilima od njegove Alfe. On je „uništio“ konkurenciju u klasi E1-16 i iz Skradina zasluženo ide kao pobjednik te klase.
U grupi E1, klasa 15, BiH su predstavljali Dželhad Mujkić, Hasan Ljubijankić i Bego Šakanović. Mujkić je završio na šestom mjestu u klasi u svom VW Golfu, Ljubijankić je bio sedmi, dok je Šakanović zauzeo šesnaesto mjesto, od 22 takmičara u klasi. U klasi E1-16, nastupio je Salih Ljubijankić i osvojio drugo mjesto.
Poredak najbržih po klasama grupe E1
Klasa E1-11
1. Davor Fabijančić
2. Nikola Violić
Klasa E1-14
1. Željko Gulin
2. Karlo Utrobičić
3. Dino Dominiković
Klasa E1-15
1. Dejan Kopajtić
2. Helmut Maier
3. Ivan Jaranović
Klasa E1-16
1. Diethard Sternad
2. Salih Ljubijankić
3. Antonio Tomić
Klasa E1-17
1. Đani Alajbeg
Klasa E1-23
1. Dejan Dimitrijević
2. Domagoj Pereković
3. Gregor Vouk
Prvoplasirani i drugoplasirani u konkurenciji Historic automobila sa jučerašnjih treninga su se zarotirali. Antonio Hernaut iz AK Župa Dubrovačka je slavio na današnjoj trci, a Harald Mösller je bio drugi u Puch Custom Baby. Igor Vičević se popeo na najniži stepenik pobjedničkog postolja.
Poredak najbržih po klasama grupe Historic
Klasa P1
1. Božidar Matijaš
2. Hrvoje Ćubelić
3. Renzo Jurić
Klasa P2
1. Leo Černi
2. Frane Jukić
3. Josip Pavić
Klasa P3
1. Antonio Hernaut
2. Igor Vičević
3. Sandro Poldrugovac
Klasa P4
1. Karlo Grabar
Klasa P5
1. Harald Mösller
Poredak najbržih po klasama grupe D
Klasa D19
1. Mirko Venturato
2. Franco Berto
3. Paolo Marcon
Klasa D20
1. Simone Faggioli
2. Christian Merli
3. Diego de Gasperi
Poredak najbržih po klasama grupe CN
Klasa CN19
1. Alberto Dall'oglio
Foto: RaceReport
DiteObese
https://bestadalafil.com/ - buy cialis online us Flex Keflex 250mg Jbkkue Lwbyyb <a href="https://bestadalafil.com/">buy cialis online cheap</a> Earliest symptom is gait disturbance. However a womans egg can only be fertilized by the sperm for a few hours after it is released. https://bestadalafil.com/ - Cialis
April 15th, 2022 - 7:11AM