VIJESTI / PREMIJERE

Mini predstavio osvježeni Clubman

clubman

Mini Clubman

clubman

Mini Clubman

clubman

Mini Clubman

clubman

Mini Clubman

Blagi facelift aktuelne generacije

 

Mini Clubman aktuelne generacije debitovao je 2015. godine. Minijev karavan, stario je „umjereno“ i nije pokazivao bore, međutim, u Miniju smatraju da je facelift potreban i da je ova generacija na polovini svog životnog vijeka. Za sve nas koji Mini zamišljamo kao mali, agilni hatchback, Clubman, kao i drugi modeli, nekako su nam uvijek bili čudni. Mini koji zapravo i nije baš „mini“, obzirom na količinu prostora koju nudi.

 

Izmjene na Clubmanu su minorne, gotovo i neprimjetne. Sve izmjene se odnose na detalje koji podmlađuju ovaj model i produžavaju mu život još 3-4 godine. Dakle izvana, Clubman je dobio izmijenjenu masku hladnjaka. Sada je kromirani okvirr tanji, dok su S i SD izvedbe dobile crnu, saćastu masku kako bi se jasno razlikovale od obične izvedbe Clubmana. Novine vezane za eksterijer su i nove boje: Indian Summer metalik crvena, British Racing metalik zelena i Enigmatic metalik crna.

 

Clubman će i dalje u seriji dolaziti sa halogenim svjetlima, ali će imati veća ogledala i crni oklop iznutra. Kao opcija, u ponudi će biti i LED kratka i duga svjetla, kao i automatska duga svjetla i osvjetljivanje u pravcu skretanja automobila. Na spisku dodataka nalaze se i LED maglenke, sa okruglim LED okvirom koji predstavlja dnevna svjetla. Klaster zadnjih svjetala je takođe dobio manje izmjene. LED svjetla dolaze u seriji dok se uz doplatu mogu dobiti kućišta sa Union Jack dizajnom kućišta.

 

Jedina veća mehanička izmjena na Clubmanu je sportski ovjes u ponudi koji smanjuje klirens automobila za 10 milimetara. Opcionalno, podesivi amortizeri nude dva moda: Comfort i Sport, u zavisnosti od želja vozača.

 

Ponuda motora u Evropi ostaje ista. Benzinske motore predstavljaju 1.5 trocilindarski turbo motor od 97 i 134 KS, kao i 2.0 četverocilindarski turbo motor sa 189 KS. Dizelaši takođe imaju svoju 1.5 trocilindarsku izvedbu sa 114 KS, ali i 2.0 četverocilindarsku sa 148 i 188 KS. Prednji pogon ostaje u seriji, dok su najjače izvedbe benzinskog i dizel motora dostupne i sa pogonom na sva četiri točka.

09:45 | Apr 16, 2019

KOMENTARI (0)