VIJESTI / PREMIJERE

Najnoviji član Ferrarijeve porodice – F8 Tributo

f8_tributo

Ferrari F8 Tributo

f8_tributo

Ferrari F8 Tributo

f8_tributo

Ferrari F8 Tributo

f8_tributo

Ferrari F8 Tributo

Prve fotografije uoči zvaničnog predstavljanja

Ferrari je objavio prve fotografije novog člana porodice. Stigao je F8 Tributo, novi superautomobil iz Maranella. Naziv je omaž beskompromisnom layoutu automobila, ali motoru koji ga prokreće. Ovo je daleko najsnažniji V8 motor u historiji kompanije koji je ugrađen u serijski model.

Ferrarijev 3.9 litarski biturbo V8 motor je tri puta uzastopno osvojio nagradu za najbolji motor u Međunarodnom izboru motora godine: 2016., 2017. i 2018. Prošle godine je osim nagrade za motor godine, dobio nagradu i za najbolji motor u posljednje dvije decenije. Ponosni na uspjehe njihovog moćnog V8 motora, Ferrari ga je smjestio i u njihov najnoviji dvosjed.

Ferrari F8 Tributo je nasljednik modela 488 GTB, a sa sobom donosi brojna poboljšanja koja omogućava arhitektura, a tu prije svega mislimo na još bolji balans automobila, ali i bolje performanse. F8 Tributo isporučuje 50 KS više nego 488. Uz osjetno smanjenje mase od čak 40 kg, ali i poboljšanje aerodinamičke efikasnosti, F8 će biti daleko brži nego prethodnik.

Iako se radi o motoru sa turbo punjačem, F8 Tributo itekako može iskoristiti sav potencijal 720 KS koje razvija njegov motor. Turbo rupa ne postoji, a osim izvrsnih performansi F8 Tributo stvara muziku za uši. Snaga bez kontrole je beskorisna, stoga je Ferrari vozne karakteristike ovog modela doveo skoro do savršenstva. Zahvaljujući novoj verziji Ferrari Dynamic Enhancer sistema, vožnja ovog automobila na limitu je lakša nego ikada i dostupna je gotovo svima. Volan je smanjen u odnosu na onaj u 488 GTB što poboljšava osjećaj agilnosti i čini automobil direktnijim i lakšim za upravljanje.

Baš kao i 488 Pista, Ferrari F8 Tributo je razvijan na stazi i njegova aerodinamika je dovedena do savršenstva. Dizajniran u Ferraijevom Styling Centru, F8 Tributo predstavlja sponu i označava prelaz na novi dizajnerski jezik koji ćemo viđati na novim Ferrarijevim modelima. Prednji kraj karakteriše S-Duct viđen po prvi put na modelu 488 Pista. Prema proračunima, S-Duct sam po sebi stvara 15% više mehaničkog prijanjanja u odnosu na model 488. Model je dobio nova, kompaktnija LED svjetla koja su takođe razvijana sa aerodinmičkim svojstvima te se preko njih zrak usmjerava ka usisnicima koji dalje šalju zrak na kočnice  i poboljšavaju njihovo hlađenje. Zanimljiv detalj je zadnje staklo, koje neodoljivo podsjeća na ono sa modela F40. Spojler je integrisan i obavija zadnja svjetla, koja su po prvi put nakon modela F430 duplirana na obje strane što je takođe karakteristično za Ferrarijeve modele u prošlosti. Enterijer je dizajniran da prema vozaču, što je tipično za Ferrarijeve berlinetta modele. Ipak, svaki element u kabini je posebno dizajniran za ovaj model. Nova generacija HMI (Human Machine Interface) je takođe implementirana u novi model, kao i novi 8,5-inčni ekran osjetljiv na dodir.

10:35 | Feb 28, 2019

KOMENTARI (0)