VIJESTI / PREMIJERE

Najsnažniji cestovni Ferrari ikada – SF90 Stradale

ferrari

Ferrari SF90

ferrari

Ferrari SF90

ferrari

Ferrari SF90

ferrari

Ferrari SF90

ferrari

Ferrari SF90

ferrari

Ferrari SF90

ferrari

Ferrari SF90

ferrari

Ferrari SF90

ferrari

Ferrari SF90

Drugi hibrid u historiji kompanije

 

Kada su 2013. predstavili LaFerrari, predstavljao je nešto novo, neviđeno, izuzetno smjelo i slobodno. Poslije toga, mnogi su slijedili primjer izrade hibridnih sportskih automobila. Šest godina kasnije, stigao je novi hibridni Ferrari.

 

Njegovo ime je SF90 Stradale. Molimo Boga da je ovaj SF90 znatno bolji od trkaćeg imenjaka koji se takmiči u Formuli 1. Obzirom na to da Scuderia Ferrari ove godine slavi 90. rođendan, sigurni smo da Talijani nisu podbacili. Što se tiče dizajna, dajemo čistu desetku. Morate biti izuzetno isfrustrirana osoba nezadovoljna svojim životom ili Lamborghinijev fan da kažete da je ovaj automobil ružan ili neatraktivan.

 

Automobil je uistinu radikalan i ne može ga svako „shvatiti“. Svaka ploha na njemu je oblikovana da služi u korist aerodinamike, a u njegov razvoj je uloženo mnogo resursa. Iz Ferrarija je kreirano savršenstvo. Automobil koji pomjera granice i diktira nove standarde. Prednji kraj automobila je 15 milimetara viši od centra automobila kako bi se povećao protok zraka kroz generatore vrtloga koji sav zrak održavaju usmjerenim ka zadnjem kraju. Sa ovim složenim aerodinamičkim paketom, SF90 stvara 390 kg aerodinamičkog pritiska na 250 km/h.

 

Unutrašnjost stvara efekat da se osjećate poput Ferrarijevog F1 vozača. Gotovo sve komande imate na volanu, kao i komande podešavnja što vam dodatno pojačava osjećaj bliskosti trkaćoj stazi. Jedna od zanimljivijih „stvarčica“ je radijalni prekidač sa četiri moda vožnje:

-      eDrive: koristite isključivo električni pogon

-      Hybrid: automobil koristi dio snage kompletnog pogonskog sklopa i po potrebi prilagođava isporuku snage

-      Performance: koristite veliki dio snage moćnog V8 motora

-      Qualify: samo za najhrabrije!

 

I pored silne tehnologije, SF90 Stradale je težak 1.570 kg, što je 13 kg lakše od LaFerrarija. Šasija je 20% tvrđa i 40% kruća nego sve prethodne, a sve to bez dodavanja nepotrebne težine.

 

Motor. Naša slabost. Pod haubom modela SF90 Stradale nalazi se 4.0 V8 motor koji sam razvija 769 KS i 800 Nm obrtnog momenta. To ga čini najsnažnijim V8 motorom koji je Ferrari napravio. Pošto se ovdje radi o hibridu, dodatnu snagu automobilu daju tri elektromotora. Oni daju dodatnih 217 KS te ukupna snaga automobila iznosi 986 KS i 800 Nm obrtnog momenta. Sve ovo, automobilu je dovoljno kako bi od 0 do 100 ubrzao za 2,5 sekunde i da postigne maksimalnu brzinu od 340 km/h.

 

Cijena kao i svi ostali detalji ostaju nepoznanica. Očekuje se da prodaja počne uskoro, a cijenu... Pa cijenu ne smijemo ni spomenuti. Sigurni smo da će biti papreno skup.

20:24 | May 29, 2019

KOMENTARI (0)