VIJESTI / TUNING

Nije S1, ali može da posluži

audi

ABT Audi A1

audi

ABT Audi A1

audi

ABT Audi A1

audi

ABT Audi A1

audi

ABT Audi A1

ABT-ova džepna raketa iz Ingolstadta

 

Svi vole hot hatch automobile. Jednostavno, ne možete da im odolite. Koncept automobila je takav da su omiljeni segment mnogih entuzijasta. Fanovi Audija nisu iznimka obzirom na to da je i njihov RS3 jedan vrhunski hot hatch automobil, a za one kojima je RS3 previše ekstreman, tu je još manji, S1.

 

Novi A1 je stigao na tržište, ali nakon samo jedne generacije, model S1 je otišao u historiju. Iz Audija su tu odluku opravdali previsokim troškovima koje S1 nosi sa sobom, te će najjača izvedba ovog automobila ostati A1 40 TFSI sa 2.0 litarskim turbo motorom iz VW Pola GTI sa 197 KS i 320 Nm obrtnog momenta. ABT je upravo taj model iskoristio da napravi alternativu za S1 koji nikada neće stići.

 

Dakle, baza za tuning je bio Audi A1 40 TFSI koji je sa fabričkih 197 KS došao do 236 KS. Iz ABT-a nisu željeli dodatno „pumpati“ snagu jer su procijenili da je ovo najzdravije za motor, a 236 KS uopšte nije malo za automobil B-segmenta. Pored povećanja snage, ABT je obratio pažnju i na ovjes te je ugradio nove opruge s kojima je automobil 30 milimetara niži.

 

Poredeći ga sa starim S1, ABT-ov Audi A1 ima 8 KS više, ali i 10 Nm obrtnog momenta manje. Za razliku od S1 koji je imao Quattro pogon, A1 koristi isključivo prednji pogon. Sasvim očekivano, ABT nije previše pažnje obratio na izgled automobila te je A1 ostao manje više isti, osim novog seta ABT-ovih 18-inčnih felgi.

09:02 | Aug 30, 2019

KOMENTARI (0)