SPORT / WRC

Njeno veličanstvo je spremno: nova Škoda Fabia R5

fabia

Škoda Fabia R5 Evo

fabia

Škoda Fabia R5 Evo

fabia

Škoda Fabia R5 Evo

fabia

Škoda Fabia R5 Evo

fabia

Škoda Fabia R5 Evo

Uskoro i debitantski nastup

 

Nova Škoda Fabia R5 uskoro će izaći na megdan VW Polu, Ford Fiesti i Hyundaiju i20. Sve su to automobili koje je u prošloj generaciji s lakoćom pobjeđivala i nizala titule, kako na svjetskom, tako i na evropskom i nacionalnom nivou. Škoda je kreirala nepobjedivi R5. Sada je došlo vrijeme za njeno unaprijeđenje. Fabia R5 Evo je dobila potrebnu FIA homologaciju i spremna je za takmičenje.

 

Ne možemo reći da je reli kraljica, obzirom na to da je kraljica samo jedna, a to je Lancia Delta Integrale. Reći ćemo, reli princeza. Tako bi bilo i najadekvatnije pošto je klasa ispod WRC-a, baš kao što je i princeza titula ispod kraljice. Bilo kako bilo, Fabia R5 je auto kakav se rijetko viđa. Ne tako davno, recimo prije dva mjeseca, pisali smo tekst o najavama Škoda Motorsporta. Tada je „stara“ Fabia R5 na svom kontu imala 709 pobjeda. Danas, cifra je malo narasla. Zapravo, ne baš malo. Broj pobjeda se popeo na 788, što je tačno 45% osvojenih relija. Sve to za samo četiri godine.

 

Fabia R5 Evo ima veliki izazov pred sobom. Takav uspjeh ne dolazi preko noći i potrebno je mnogo truda da se ostvare takvi uspjesi. Ipak, Michal Hrabanek vjeruje u novi proizvod iz Škoda Motorsporta te je siguran da će nastaviti putem koji je njena prethodnica trasirala.

 

Nova Fabia R5 je dobila novu pumpu ulja sa poboljšanom regulacijom hidraulike, električnu vodenu pumpu i novi, efikasniji rashladni sistem. Waste gate ventilom se sada električno upravlja, a poboljšan je prenos između radilice i alternatora što rezultira boljom eksploatacijom snage motora prilikom ubrzanja. Automobil je dobio i novu Magneti Marelli elektroniku sa novom upravljačkom jedinicom kao i novim diplejom. Omjer prenosa brzina je takođe prilagođen novom motoru, a produžen je i životni vijek samog mjenjača. Karoserija je dodatno ojačana i dobila je novi zaštitni kavez po FIA-inim standardima za 2019. godinu.

 

Cijena ovog automobila ne bi trebala prelaziti 190.000€ koliko je ograničila FIA zbog kontrole troškova u R5 klasi.

13:43 | May 2, 2019

KOMENTARI (0)