VIJESTI / TUNING

Nova Alpina B3 Sedan debitovala u Tokiju

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

alpina

Alpina B3 Sedan

Performansama između M340i i M3 Competition modela

 

Alpina je u Tokiju predstavila novi model B3, baziran na aktuelnoj generaciji BMW-a Serije 3. Inicijalno, Alpina je predstavila B3 u karavanskoj izvedbi još u Frankfurtu, prošlog mjeseca. Limuzinska, daleko privlačnija varijanta je sačekala mjesec dana i premijeru doživjela na Dalekom istoku. Performansama, nova Alpina B3 se nalazi između standardnih M340i xDrive i budućeg M3 Competition.

 

Kada već spominjemo novi M3, B3 koristi isti 3.0 litarski redni šestocilindrični motor koji će se naći pod haubom novog M3. Motor je debitovao prije nekoliko mjeseci u novom X3 M i X4 M, a u Alpininoj aplikaciji, podešen je na 462 KS i 700 Nm obrtnog momenta.

 

To znači da će s lakoćom potući M340i sa „skromnih“ 369 KS, dok istovremeno neće ugrožavati M3 Competition koji će imati preko 500 KS. Mnogi će B3 vidjeti kao alternativu za standardni M3, obzirom na to da bi snagom trebao biti jako blizu B3. Gledajući standardni X3 M i X4 M, oba modela imaju po 472 KS što je samo 10 KS više od B3.

 

Šta možete očekivati od bilo koje Alpine osim da se već na prvi pogled zaljubite u nju? Kao i uvijek, Alpina na svoje modele ostavlja potpis – karakteristične 20-inčne felge i već uobičajeni način stilizacije prednjeg i zadnjeg branika su kratak opis izgleda nove Alpine B3. Osim što je izuzetno lijepa, takođe je i veoma brza. Od 0 do 100 bez velikog napora stiže za 3,8 sekundi, a postiže maksimalnu brzinu od 303 km/h što je čini jednim od najbržih sedana na svijetu.

 

Osim snage, Alpina je radila i na potpuno podesivim amortizetima sa Eibach oprugama i većim balans štangama, dok elektronski šper diferencijal na zadnjoj osovini B3 čini oštrijim za upravljanje. Takođe, unaprijeđen je i kočioni sistem kako bi se povećala snaga kočenja. Snagu prenosi osmostepeni ZF automatik, dok je xDrive pogon takođe izmijenjen kako bi se lakše nosio sa većom snagom.

10:34 | Oct 23, 2019

KOMENTARI (0)