VIJESTI / PREMIJERE

Nova Škoda Octavia zablistala u Pragu

škoda

Škoda Octavia iV

škoda

Škoda Octavia

škoda

Škoda Octavia

škoda

Škoda Octavia

škoda

Škoda Octavia Combi

škoda

Škoda Octavia Combi

škoda

Škoda Octavia

škoda

Škoda Octavia

škoda

Škoda Octavia

Najbolja Octavia ikada

 

Večeras je u Pragu zvanično predstavljena nova, četvrta generacija Škodinog najpopularnijeg modela. Octavia je premijerno zablistala po četvrti put u svojoj modernoj historiji, a bićemo toliko slobodni da je već sada proglasimo najboljom ikada. Treća generacija je postigla historijski uspjeh i postavila brojne rekorde, a ništa manje ne predviđamo novoj generaciji.

 

Nova Octavia je naslijedila dizajnerski pravac koji je korišten u kreiranju Scale, kao i redizajnu Superba. Podijeljena prednja svjetla odlaze u prošlost te se Škoda vraća na konvencionalna, jednodijelna LED svjetla. Kao i ostatak Škodine ponude, Octaviju krasi široka maska hladnjaka s kromiranim okvirom. Slovni natpis ŠKODA je i na Octaviji zamijenio tradicionalni Škodin logo.. Novi trend u Škodi je započet sa Scalom, a nastavljen je sa Kamiqom, te redizajniranim Superbom. Generalno gledajući, nova Octavia je evolucija izuzetno uspješnog i prihvaćenog dizajna treće generacije te je unaprijeđen i modernizovan prema smjernicama koje određuju Škodinu ponudu.

 

Iznutra, Octavia nikada nije bila naprednija. Osim što je unaprijeđena MQB platforma ovom automobilu donijela još veću prostranost. Da je Octavia prostrana, to i nije novost. To je karakteristika koja je krasi još od prve generacije, ali ono što je ovom automobilu nedostajalo jeste digitalizacija – ne više. Od sada, po uzoru na nedavno predstavljeni VW Golf osme generacije, nova Škoda Octavia ima i potpuno digitalni cockpit kao i head-up displej. Po prvi put će biti korišten i veoma zanimljivi dvokraki volan koji daje specifičan karakter enterijeru ovog automobila. Ne smijemo zaboraviti ogromni prtljažnik Octavije koji nastavlja da „uništava“ konkurenciju.

 

Nova Octavia je dostupna sa četiri različita tipa motora. Pored uobičajenih benzinskih i dizelskih motora, u ponudi će po prvi put biti priključni hibridni, Octavia iV sa elektrifikovanim 1.5 TSI motorom od 204 KS i 350 Nm kao i u VW Golfu GTE. Ponudu benzinskih motora čine 1.0 (110 KS i 200 Nm), 1.5 (150 KS i 250 Nm) i 2.0 TSI (190 KS i 320 Nm) motori. Dizelaše predstavlja 2.0 TDI motor sa tri nivoa snage: 115, 150 i 200 KS.

 

Prodaja kreće sa karavanskom izvedbom koja je globalno popularnija, a nekoliko sedmica kasnije stiže i limuzinska, liftback izvedba. Tokom 2020. godine, na tržište će stići Scout i VRS izvedbe.

19:43 | Nov 11, 2019

KOMENTARI (0)