VIJESTI / AKTUELNOSTI

Novi BMW X6 predstavljen bh. javnosti

bmw

BMW X6

bmw

BMW X6

bmw

BMW X6

bmw

BMW X6

bmw

BMW X6

bmw

BMW X6

bmw

BMW X6

bmw

BMW X6

bmw

BMW X6

bmw

BMW X6

Premijera treće generacija prvog SAV modela na svijetu

 

Večeras je u Sarajevu debitovao novi BMW X6. AC Tomić, ekskluzivni zastupnik BMW-a za Bosnu i Hercegovinu je u ugodnom i svečanom ambijentu hotela Radon Plaza bh. javnosti predstavio pionira SAV automobila.

 

Novi BMW X6 je stigao u svojoj trećoj generaciji. Radi se o prvom coupe SUV-u na svijetu, a prva generacija je debitovala 2008. Jedanaest godina kasnije, X6 je zadržao svoju formu i karakter. Poput njegovoj „brata“, modela X5, X6 je smješten na novoj CLAR platformi (BMW Cluster Architecture). Naravno, X6 je daleko „smjeliji“ i moderniji u odnosu na X5 koji je konvencionalniji.

 

Vanjski izgled automobila je evoluirao. Karakteristična forma X6 je oblikovana prema novim dizajnerskim smjernicama koje koristi BMW. Dosta oštrih linija formira prednji kraj koji itekako podsjeća na X5, ali čini se najmanje do sada. U prvoj i drugoj generaciji su bili skoro identični, a ovoga puta X6 je dobio nešto drugačiji izgled. Ipak, ništa dramatično.

 

Ono što je posebno zanimljivo jeste maska hladnjaka. Nije ogromna kao na novoj seriji 7 i X7, međutim, mali detalj je čini unikatnom u ponudi. Taj mali detalj je osvjetljenje koje se na dnevnom svjetlu teško primjeti, ali zato po noći definitivno ovaj automobil čini atraktivnijim. Zadnji kraj automobila, čini se kao da je posuđen od serije 8. Daleko od toga da je isti, ali nas itekako podsjeća što je sasvim normalno i očekivano.

 

BMW ne eksperimentiše. Posljednji eksperiment je bio prije jedanaest godina i to se upravo desilo sa uvođenjem modela X6 u ponudu. Hrabar ulazak u svijet konzervativnih terenaca ispraćen je uspjehom te se pitamo zašto ne pokušaju ponovo uraditi nešto „ludo“. Ovime smo vam htjeli napraviti uvod u eksterijer. Stilski, doveden je do savršenstva, ali je već godinama isti uz manje evolucije koje ga osavremene i prilagode aktuelnim trendovima. Ono što je najveća mana modela X6 je padajuća linija krova koja je drastično smanjivala prostor za glavu putnicima na zadnjim sjedištima. Na prvi pogled, čini se da je pad ublažen na vitalnom mjestu te bi se taj problem mogao djelomično riješiti.

 

Nova platforma donosi i nove motore. Za početak prodaje, u ponudi će biti dva dizelska i dva benzinska motora. Krenućemo od benzinaca. Osnovni model sa benzinskim motorom je xDrive40i sa 3.0 rednim šestocilindarskim biturbo motorom. Njegova snaga iznosi 340 KS i 450 Nm obrtnog momenta. Uparen je sa osmostepenim Steptronic automatskim mjenjačem.

 

Prava poslastica dolazi u modelu X6 M50i. Njegova hauba krije najmoćniji motor u ponudi. Radi se o 4.4 biturbo V8 motoru koji razvija 530 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Kao i svi ostali modeli, koristi osmostepeni Steptronic mjenač. Od 0 do 100 ubrzava za 4,3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od elektronski limitiranih 250 km/h.

 

Dizelaše predstavlja xDrive30d sa 3.0 rednim šestocilindarskim motorom. To je ujedno i najslabiji motor u ponudi čija snaga iznosi 265 KS i 620 Nm. Ipak, manje snage znači da je najštedljiviji te će ovaj motor biti izbor onih koji vole ekonomičnu vožnju.

 

Vrh ponude dizelaša je X6 M50d. Koristi isti 3.0 redni šestocilindarski motor, ali sa daleko više snage – čak 400 KS i 760 Nm obrtnog momenta. Do „stotke“ stiže za 5,2 sekunde, što za jednog dizelskog teškaša uopće nije loše.

20:47 | Nov 28, 2019

KOMENTARI (0)