VIJESTI / PREMIJERE

Novi Volkswagen Golf GTI premijerno prikazan uoči Ženeve

volkswagen

Volkswagen Golf GTE

volkswagen

Volkswagen Golf GTE

volkswagen

Volkswagen Golf GTE

volkswagen

Volkswagen Golf GTE

volkswagen

Volkswagen Golf GTD

volkswagen

Volkswagen Golf GTD

volkswagen

Volkswagen Golf GTD

volkswagen

Volkswagen Golf GTD

volkswagen

Volkswagen Golf GTI

volkswagen

Volkswagen Golf GTI

volkswagen

Volkswagen Golf GTI

volkswagen

Volkswagen Golf GTI

volkswagen

Volkswagen Golf GTI

Osim njega, imamo priliku upoznati i GTD i GTE izvedbe

 

Volkswagen je odlučio da nam skrati čekanje i već danas nam prikaže novu, osmu generaciju jednog od najpopularnijih hot hatch automobila na svijetu. Automobil koji je na pravi način definisao segment hot hatch automobila u drugoj polovini '70-ih godina prošlog vijeka, danas je predstavljen u svojoj najnaprednijoj inkarnaciji u historiji.

 

Ako ga pokušamo vizuelno uporediti sa standardnim Golfom 8, primjetićemo jasne razlike koje nam i bez GTI oznake ukazuju da se radi upravo o toj izvedbi. Karakterističnu saćastu masku hladnjaka su smjestili u donji dio branika koji je sada značajno otvoreniji. Unutar same maske, nalazi se po pet LED klastera dnevnih svjetala sa obje strane. Iznad maske hladnjaka i unutar samih klastera prednjih svjetala, nalazi se crvena traka koja naglašava da se radi o GTI modelu, a tu je i neizostavna oznaka GTI. Straga se nalaze dvije cijevi izduvnog sistema, po jedna na svakoj strani. Dno branika je drugačije dizajnirano, ali u globalu, bez većih promjena.

 

Iznutra, nalazimo dosta crvene boje koja je vezana za ovaj model. Sam enterijer je praktično isti kao i u standardnom Golfu osim nekoliko detalja koji ga izdvajaju od njegovog civilnog „brata“. Prva stvar je novi upravljač sa perforiranom kožom i crvenim ukrasima i oznakom GTI, kao i neizostavnim kariranim sjedištima sa crvenim šavovima.

 

Pod haubom standardnog GTI-ja se nalazi 2.0 litarski TSI motor sa 245 KS i 370 Nm obrtnog momenta. Novi Golf GTI je dostupan sa šestostepenim manuelnim mjenjačem i sedmostepenim DSG automatikom. Volkswagen je za svoj popularni hot hatch izabrao McPherson prednji i multi-link zadnji ovjes uz adaptivnu kontrolu šasije.

 

Zajedno sa slavnim GTI-jem, debitovali su i nove generacije izvedbi GTD i GTE. Dizelski, Golf GTD koristi 2.0 TDI motor od 197 KS i 400 Nm obrtnog momenta, dok GTE izvedba ima 1.4 TSI uparen sa elektromotorom, a ukupna snaga pogonske jedinice iznosi 241 KS. GTE ima autonomiju od 60 kilometara koristeći samo električnu energiju.

08:14 | Feb 27, 2020

KOMENTARI (0)