VIJESTI / PREMIJERE

Novi VW Golf predstavljen u Volfsburgu

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

vw

Volkswagen Golf 8

Osma generacija legendarnog modela otkrivena nakon višemjesečnog čekanja

 

Život počinje s Golfom – upravo pod tim sloganom predstavljena je nova, osma generacija Volkswagenovog najprodavanijeg modela u historiji. Prva generacija je predstavljena daleke 1974. godine, a 45 godina kasnije, legenda živi u svojoj osmoj inkarnaciji. Iako nerijetko osporavan, Golf je jedan od najpopulanijih automobila na svijetu te gotovo da ne postoji kutak na svijetu gdje nećete vidjeti barem jedan primjerak.

 

Nova generacija Golfa je evolucija odlazeće, sedme i njenog facelift modela koji nosi oznaku 7.5. Već odavno nema tajni kada je novi Golf u pitanju, ali sada možemo da zvanično govoriti o svim novitetima koje donosi „osmica“. Golf je zadržao svoju formu te je karoserija pretrpila minimalne promjene. Zavisno od paketa opreme, Golf mijenja svoje „lice“ pa je u standardnim verzijama, prednji branik jednostavniji, dok je u skupljoj, R-Line izvedbi, branik otvoreniji i atraktivniji. Prednja svjetlosna grupa dosta podsjeća na Arteon koji je predstavljen prije dvije godine sa blago izmijenjenim dizajnom. Maska hladnjaka je sada mnogo uža, a na sredini se nalazi novi VW logo.

 

Odzada, kao da gledamo Golf 7 sa klasterom svjetala od T-Roca. Sve promjene se odnose upravo na dizajn kućišta zadnjih svjetala koji čini da vrata prtljažnika izgledaju nešto veća nego prije. Osim toga, standardni slovni natpis „Golf“ se sa lijeve strane premjestio na sredinu, odmah ispod znaka VW koji ujedno služi i kao brava za otvaranje vrata prtljažnika. Na dnu branika  se nalaze ukrasni detalji koji su izrađeni od kombinacije mat crne plastike i kroma (da, mislimo i na lažne završetke izduvnog sistema... Zašto Volkswagen?).

 

Enterijer je značajno unaprijeđen te su korišteni samo najbolji materijali koji opravdavaju Golfov status „starješine“ u klasi koju često i nazivaju po njemu. Vozač pod rukama ima novi upravljač i potpuno digitalni kokpit koji je izdijeljen u tri segmenta o kojima smo već pisali ranije kada su objavljene skice. S lijeve strane je touch panel sa instrumentima, u sredini klaster instrumenata, a na kraju s desne strane je ekran infotainment sistema koji je orijentisan ka vozaču. Na centralnoj konzoli, u modelima sa DSG mjenjačem, nalazi se minijaturni birač brzina koji više ne možemo nazvati ručicom obzirom na dimenzije. Gotovo isti birač smo vidjeli i u novom Porscheu 911, a vidjećemo ga i u novoj Škodi Octaviji.

 

Sa „osmicom“ debituju i hibridni sistemi koji su bili dostupni samo u GTE izvedbi. Čak tri blage hibridne i dvije plug in hibridne verzije će biti dostupne kupcima. Tri blage hibridne koriste 48V sistem, a dolaze sa 109, 129 i 148 KS. Plug in hibridi dolaze sa baterijama od 13 kWh i 201 i 241 KS. Benzinski, trocilindarski 1.0 TSI motor dolazi sa 89 i 109 KS. Četverocilindarski 1.5 TSI je jači te raspolaže sa 114 i 148 KS. Dizelaše predstavlja samo 2.0 TDI motor koji dolazi takođe sa 114 i 148 KS. Kupcima će na raspolaganju biti novi manuelni mjenjač koji bi trebao takođe doprinijeti manjoj potrošnji goriva i smanjiti je i do 5%, a tu je i već neizostavni sedmostepeni DSG automatski mjenjač.

 

Zvanični cjenovnici za novog Volkswagen Golfa još nisu objavljeni, ali se cijene osnovnih modela očekuju oko 20.000€.

19:50 | Oct 24, 2019

KOMENTARI (0)