VIJESTI / PREMIJERE

Novi VW ID.3 je ideološki nasljednik Bube

vw

Volkswagen ID.3

vw

Volkswagen ID.3

vw

Volkswagen ID.3

vw

Volkswagen ID.3

vw

Volkswagen ID.3

vw

Volkswagen ID.3

Novi početak za marku iz Wolfsburga

 

Volkswagen je doslovno pokrenuo revoluciju prije osam decenije. Kada je 1938. predstavljena Buba, cijeli svijet je gledao samo u Volkswagen i do tada neviđenu filozofiju u izradi automobila. Osamdeset i jednu godinu kasnije, Volkswagen pokreće novu eru u poslovanju, novu eru ekološki prihvatljive mobilnosti. Volkswagen ID.3 je prvi električni Volkswagenov automobil masovne proizvodnje.

 

Novi ID.3 je baziran na MEB platformi na kojoj će stići i mnogi drugi električni modeli iz VW Grupacije. Manje – više, ID.3 dolazi u formi klaseičnog petovratnog hečbeka, ali sa određenim futurističkim elementima dizajna. U odnosu na prethodni električni hečbek, e-Golf, novi ID.3 je daleko efikasniji i ima veću autonomiju koja zavisi od odabira kapaciteta baterije.

 

S najvećim kapacitetom, ID.3 može preći i 550 km na jednom punjenju. Obzirom na veliki kapacitet baterija, očekivali bismo da ID.3 ima manje prostora iznutra, što zapravo nije slučaj. Volkswagenovi inžinjeri su pametno rasporedili baterije ispod automobila, dok su svi ostali vitalni dijelovi integrisani naprijed. Baterija formira kompaktnu jedinicu s elektromotorom koja je montirana na zadnju osovinu.

 

Govoreći o pogonu novog ID.3, radi se o jednom elektromotoru čija snaga iznosi 204 KS i 310 Nm obrtnog momenta. Iz Volkswagena obećaju da će ID.3 moći da „rapidno“ ubrzava, iako nam nisu ponudili tačne informacije koliko je to zapravo „rapidno“. Maksimalna brzina automobila je elektronski limitirana na 160 km/h.

 

Volkswagen ID.3 1st Edition dolazi veoma dobro opremljen čak i u osnovnom paketu opreme. Dakle, čak i osnovni model dolazi sa satelitskom navigacijom, grijanjem prednjih sjedišta i upravljača automobila, 18-inčnim točkovima i još mnogo toga. Iz VW-a kažu da je osnovni paket opreme modela ID.3 uporediv sa Comfort paketom njihovih postojećih modela.

 

Skuplji, Plus launch model takođe ima i parking kameru, adaptivni tempomat, pristup automobilu bez ključa, zatamnjena stakla, matrix LED svjetla i 19-inčne točkove. Najviši paket opreme, ID.3 1st Max ima i head-up displej, Beats premium sistem ozvučenja, panoramski krov i 20-inčne točkove.

 

Ono što mnoge zanima je cijena prvog električnog Volkswagena masovne proizvodnje. Za osnovni model, cijene će iznositi manje od 30.000€, barem u Njemačkoj, dok ćemo morati sačekati cjenovnike za BiH.

10:52 | Sep 10, 2019

KOMENTARI (0)