VIJESTI / TUNING

OPREZ! Audijevi RS modeli završili u rukama ABT-a

audi

Audi RS Q8

audi

Audi RS Q8

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS6 Avant

audi

Audi RS4 Avant

audi

Audi RS4 Avant

audi

Audi RS7 Sportback

audi

Audi RS7 Sportback

audi

Audi RS7 Sportback

Čuvena „Volkswagenova“ tuning kuća pokazala svoje adute sa najnovijim Audi RS modelima

 

Stavili smo pod navodnicima jer nije baš u vlasništvu VAG koncerna, ali sav svoj rad zasnivaju na preradama prvenstveno Audijevih, ali i Volkswagenovih, Seatovih i Škodinih modela. Kada se radi o tuningu standardnih modela, obično su to neke suptilnije varijante. Međutim, kada zađemo u segment divljih zvijeri kao što su Audijevi RS modeli, tu suptilnost nestaje s mape.

 

Ovoga puta, kroz ABT-ove „ruke“ su prošli Audi RS4 Avant, Audi RS6 Avant, Audi RS7 Sportback i Audi RS Q8. Kakva ekipa, zar ne? Rekli bismo ekipa iz pakla. Možda smo ipak malo slagali kada smo rekli da suptilnost nestaje s mape obzirom na to da su vizuelne promjene zaista minimalne te da ABT punu pažnju pridaje mehaničkim nadogradnjama. Osim upečatljivih, unikatnih ABT točkova, kao i mat plave nijanse na Audiju RS7, nemamo mnogo toga da istaknemo.

 

Dakle, zavirimo ispod haube i tu ćemo naći sve odgovore. RS4 Avant jedini u ovoj grupi koristi 2.9 litarski biturbo V6 motor koji u fabričkoj izvedbi razvija 444 KS i 600 Nm, dok je ABT snagu podigao na respektabilne 503 KS i 660 Nm obrtnog momenta. Ostala tri modela koriste 4.0 biturbo V8 motor koji sa već masivnih 591 KS i 800 Nm skače na burtalnih 690 KS i 880 Nm.

 

Najbolje tek slijedi, obzirom na to da ABT-ovi inžinjeri rade na novom RS6-R modelu. Njegovo predstavljajne se očekuje ove godine, a obzirom na to da je njegov prethodnik razvijao 720 KS, sigurni smo da će ta cifra biti još veća ovoga puta. Takođe smo sigurni da ipak neće nadmašiti RS6-E hybrid i ponijeti titulu najsnažnijeg ABT-ovog Audija ikada jer je 1.018 KS već malo pretjerano.

08:37 | Jan 31, 2020

KOMENTARI (0)