VIJESTI / PREMIJERE

Osvježena Seat Ateca

seat

Seat Ateca

seat

Seat Ateca

seat

Seat Ateca

seat

Seat Ateca

seat

Seat Ateca

seat

Seat Ateca

seat

Seat Ateca

Stari 1.6 TDI je zamijenjen novim, čistijim 2.0 TDI motorom

 

Seat je predstavio osvježenu Atecu. Svoj „srednji“ SUV u ponudi su blago redizajnirali kako bi se uklopio u novi vizuelni identitet brenda. Na promotivnim fotografijama se pojavljuje model u paketu opreme Xperience koji označava robusniju varijantu Atece. Prvi uvid u ovaj model smo imali još u septembru 2016. godine kada je predstavljen istoimeni koncept na Sajmu automobila u Parizu.

 

Pored postojećih Reference, Style i Reference varijanti, Xperience varijanta dolazi kao svestranija verzija, spremna za vožnju i izvan asfaltnih puteva. Prednji, kao i zadnji branik su dobili dodatna ojačanja od imitacije aluminijuma, a isti materijal nalazimo i na pragovima automobila, dok su rubovi blatobrana zaštićeni mat crnom plastikom. Kupci Atece mogu birati između 10 modela aluminijskih felgi, u rasponu veličine od 16 do 19 inča. Tu je još i 10 nijansi boje eksterijera automobila, uključujući i novu Dark Camouflage nijansu zelene rezervisanu za model Xperience.

 

Kao dio standardne opreme, Seat Ateca dobija full LED prednja i zadnja svjetla sa dinamičkim pokazivačima smjera, a straga nalazimo i slovni natpis modela, smješten ispod registarske oznake. Iznutra, Ateca koristi najnoviji 10,25-inčni digitalni klaster instrumenata, uparen sa Seatovim nadograđenim infotainment sistemom koji se prikazuje na 8,25 ili 9,2-inčnom ekranu. Na listi opcija se nalazi i grijano kolo upravljača, dok prednje vjetrobransko staklo ima nevidljivi „Climacoat“ sloj koji odleđuje staklo za 2 do 3 minute.

 

Ponuda motora je blago izmijenjena. Osnovni model dolazi sa 1.0 trocilindarskim turbo benzinskim motorom od 110 KS koji snagu šalje na prednje točkove preko manuelnog mjenjača. U sredini ponude se nalazi 1.5 TSI sa 150 KS koji je opcijski dostupan i sa DSG automatikom, dok se u vrhu ponude nalazi 2.0 TSI sa 190 KS dostupan isključivo sa DSG mjenjačem i pogonom na sva četiri točka. Dizelski motori imaju samo dvije opcije, a to je 2.0 TDI sa 115 ili 150 KS. Slabiji je dostupan sa manuelnim mjenjačem, dok je jači dostupan i sa DSG automatikom i pogonom na sva četiri točka.

14:05 | Jun 15, 2020

KOMENTARI (0)