VIJESTI / PREMIJERE

Osvježeni Peugeot 308 stiže uz brojna tehnološka unaprijeđenja

peugeot

Peugeot 308

peugeot

Peugeot 308

peugeot

Peugeot 308

peugeot

Peugeot 308

peugeot

Peugeot 308

peugeot

Peugeot 308

peugeot

Peugeot 308

Glavna novost je 10-inčni digitalni klaster instrumenata

 

Peugeot 308 druge generacije je prisutan na tržištu oko sedam godina. Prvi facelift je predstavljen 2017. godine, a od tada je prošlo dovoljno vremena za novo „osvježenje“. Iako proizvođači ne praktikuju dva facelifta iste generacije, Peugeot je napravio iznimku i spremio paket tehnoloških unaprijeđenja za svoj popularni kompakt C-segmenta.

 

Najveća novost u novom faceliftu Peugeota 308 je potpuna digitalizacija kokpita gdje su analogni instrumenti zamijenjeni digitalnim klasterom. Potpuno digitalna verzija i-Cockpit okruženja je preuzela najnoviju tehnologiju koju smo imali priliku da vidimo u novom 208 i 2008 sa ekranom osjetljivim na dodir u visokosjajnoj završnoj obradi.

 

308 za 2021. godinu je jedna od posljednjih prilika za kupovinu ovog modela u GTi izvedbi koja stiže sa 1.6 litarskim turbo benzinskim motorom od 263 KS i 340 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem koji od 0 do 100 ubrzava za šest sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h.

 

Osnovne verzije se oslanjaju 1.2 litarski turbo motor sa tri cilindra, dostupnim u verzijama od 110 i 130 KS. Slabija je dostupna samo sa manuelnim mjenjačem, dok je jača verzija dostupna i sa osmostepenim automatikom. Ponuda dizelskih motora se zasniva na 1.5 litarskom HDI motoru sa  100 ili 130 KS, a kao i kod benzinskih motora, slabija verzija je dostupna samo sa manuelnim mjenjačem, dok je jača dostupna i sa automatskim.

 

Neovisno o paketu opreme, Peugeot 308 će od 2021. godine u serijskoj opremi imati dvozonski klima uređaj, automatsko paljenje svjetala, zadnje parking senzore, DAB digitalni radio, automatske brisače i automatsko samozatamnjivanje unutrašnjeg retrovizora. Iako je prilično „star“, 308 je izuzetno siguran model obzirom na to da posjeduje i adaptivni tempomat, kameru koja pokriva 180 stepeni, aktivni sistem vraćanja vozila u kolovoznu traku, automatski prekidač za duga svjetla, prepoznavanje saobraćajnih znakova, detekciju vozila u mrtvom ulgu i mnoge druge sigurnosne sisteme.

10:26 | Jun 11, 2020

KOMENTARI (0)