VIJESTI / PREMIJERE

Ovo je najbrži sedan na svijetu (FOTO)

alpina_b7

Alpina BMW B7 xDrive

alpina_b7

Alpina BMW B7 xDrive

alpina_b7

Alpina BMW B7 xDrive

alpina_b7

Alpina BMW B7 xDrive

Tako barem tvrde u Alpini

 

Prije nekoliko sedmica predstavljen je novi BMW serije 7. Dizajn prednjeg kraja izazvao je brojne kontroverze. Dok su jedni branili dizajn, drugi su oštro kritikovali dimenzije „bubrega“ koji su maska hladnjaka. Nekako, javnost je to brzo zaboravila zahvaljujući Toyoti Supri koju su ubrzo osudili i markirali kao ribrendirani BMW Z4. Tako je to sa ljudima, nikada ih ne možete zadovoljiti.

 

Osim, ako ste Alpina. Tako su iz Alpine pružili tretman novoj „sedmici“ i od ružnog pačeta koje mnogi ne vole, dobili smo najbrži sedan na svijetu i najbrutalniju Alpinu ikada. Za nas, nova Alpina B7 izgleda fantastično.

 

Prednji branik je dizajniran tako da se uklapa u Alpinin prepoznatljivi stil. Sporna maska hladnjaka je ostala ista, što je bilo i očekivano. Straga je to takođe jedna klasična, elegantna i diskretna Alpina. Četiri cijevi auspuha sa kromiranim nastavcima ugrađeni su u branik, na kojem se nalazi i imitacija difuzora. Automobil stiže na karakterističnim 20-inčnim Alpina „Classic“ felgama.

 

Bez obzira da li volite BMW/Alpinu, da li vam se nova sedmica sviđa, ovaj auto vas neće ostaviti ravnodušnim kada ga vidite. Estetski, Alpina je uradila odličan posao i donijela baš ono što je bilo potrebno novoj sedmici.

 

„Najlađe“ detalje smo ostavili za kraj. I dalje ćemo pričati o onim manje zanimljivim stvarima poput tehnološke opremljenosti automobila. Dakle, B7 ima zračni ovjes sa BMW-ovom aktivnom kontrolom amortizera kao i Active Comfort Drive, ali i Road preview koji poboljšavaju kvalitet vožnje, aktivno podešavajući postavke ovjesa. Mjesta za strah od prevrtanja ne postoji zahvaljujući aktivnom sistemu stabilizacije koji posebno izračunava optimalnu visinu automobila pri specifičnoj brzini i po potrebi spušta ili diže automobil. Uzimajući u obzir da automobil teži 2,2 tone, kočnice su blago poboljšane. To se zapravo odnosi na zadnje kočnice koje su nešto veće nego na serijskoj sedmici, dok su prednje ostale iste.

 

Šlag na tortu – motor. U naslovu smo rekli da je ovo najbrži sedan na svijetu. Za to je zaslužan 4.4 litarski biturbo V8 motor. Snaga se na sva četiri točka šalje preko ZF osmostepenog automatika. Brzina šaltanja je poboljšana, a sistem kontrole proklizavanja je poboljšao rezultat ubrzanja od 0 do 100. Motor je dobio manje nadogradnje. To podrazumijeva veću turbinu, ali i izmijenjene intercoolere.

 

Očekivali smo da Alpina bude znatno skuplja od svih verzija sedmice. Međutim, prevarili smo se. Najskuplji model u ponudi „obične“ sedmice je M760i i košta nešto više od 160.000$. Da bi kupili novu Alpinu B7, potrebno je izdvojiti 142.695$. Ne vidimo logiku, ali se ne trudimo ni da je nađemo. Samo uživamo u fotografijama nove Alpine.

19:30 | Feb 11, 2019

KOMENTARI (0)