SPORT / WRC

Počela tesitranja novog Peugeota 208 R2

208r2

Peugeot 208 R2T

208r2

Peugeot 208 R2T

Prototip nove generacije najuspješnijeg R2 automobila

 

Peugeot Sport je do sada u tajnosti držao izgled novog 208 R2 namijenjenog za reli staze. Od uvođenja R2 klase i prvog automobila pripremljenog po njenim pravilima, Peugeot 208 R2 skupio je najviše pobjeda i titula, te je u potpunosti obesmislio jaču i znatno skuplju R3 klasu.

 

Koje novosti nam donosi novi Peugeot 208 R2? Najveća novost je zasigurno penzionisanje savršenog 1.6 VTI atmosferskog motora i uvođenje novog 1.2 PureTech trocilindarskog turbo motora. To je dio trenda koji su započeli upravo Peugeot i Citroen. Oni su umjesto atmosferskog 2.0 motora u R3 klasi po prvi put upotrijebili 1.6 turbo motor koji kada se pomnoži sa koeficijentom turba, pripada toj klasi.

 

Nedavno, Ford je predstavio svoju novu Fiestu R2T koja pod haubom ima 1.0 EcoBoost trocilindarski turbo motor i razvija oko 200 KS, a očekuje se i da „lav“ postigne slične rezultate sa svojim PureTech motorom. Još uvijek nije poznato kada će ovaj automobil dobiti FIA homologaciju koja je neophodna za učešće na FIA-inim takmičenjima, ali gotovo je sigurno da novi 208 R2 nećemo vidjeti na stazi prije početka 2020. godine. Iz PSA grupacije nam se sprema još jedan R2 automobil, a to je Corsa R2, koja će doći nešto kasnije obzirom na to da nije predstavljena ni civilna izvedba nove Corse na kojoj će biti bazirana.

16:36 | Apr 14, 2019

KOMENTARI (0)