VIJESTI / PREMIJERE

Početak električne ere za Smart

smart

Smart EQ ForFour

smart

Smart EQ ForFour

smart

Smart EQ ForTwo Cabrio

smart

Smart EQ ForTwo Cabrio

smart

Smart EQ ForTwo

smart

Smart EQ ForTwo

smart

Smart EQ ForTwo

smart

Smart EQ ForTwo

smart

Smart EQ modeli

Od sada dostupni samo kao električni automobili

 

U maju smo vidjeli posljednju ediciju Smarta kojeg pokreće motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Final Collector's Edition je označila kraj jedne ere za Smart i početak nove, perspektivnije. Daimler, većinski vlasnik Smarta, postigao je dogovor sa kineskim proizvođačem Geely te će ova dva brenda u budućnosti usko sarađivati kroz novi brend.

 

Do tada, Mercedes je predstavio osvježeni ForTwo i ForFour, ali od sada će ta dva modela nositi prefiks EQ što nam govori da se radi o čisto električnim modelima. Facelift je inspirisan Forease i Forease+ konceptima sa redizajniranim full LED opcijskim svjetlima i novim igledom maske na kojoj se više ne nalazi znak Smarta već je on prebačen na dno haube.

 

Nazad, Smart je značajno unaprijedio i redizajnirao svjetla sa romboidnim dizajnom kućišta koja se savršeno uklapaju u „otkačeni“ karakter Smartovih vozila. Kupci će moći da biraju i nove boje, a to su Carmine crvena i Gold bež nijanse za For Two. ForFour je dobio Ice bijelu i Steel plavu boju.

 

Iako električni, Smart je zadržao filozofiju koju su koristili i sa motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. ForTwo i ForFour koriste male elektromotore čija snaga iznosi 80 KS i 160 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100, ForTwo ubrzava za 11,6 sekundi, dok ForFour do stotke stiže za 12,7 sekundi. ForTwo dolazi takođe i u kabrio izvedbi koja do 100 km/h ubrzava za 11,9 sekundi. Sva tri modela postižu maksimalnu brzinu od 130 km/h.

11:52 | Sep 5, 2019

KOMENTARI (0)