VIJESTI / PREMIJERE

Porsche 718 porodica bogatija za dva člana

porsche

Porsche 718 Spyder

porsche

Porsche 718 Spyder

porsche

Porsche 718 Spyder

porsche

Porsche 718 Spyder

porsche

Porsche 718 Cayman GT4

porsche

Porsche 718 Cayman GT4

porsche

Porsche 718 Cayman GT4

Predstavljeni 718 Spyder i 718 Cayman GT4

 

Porsche je predstavio dva nova člana porodice 718. Stigli su 718 Spyder i 718 Cayman GT4. Karakter ova dva modela će oduševiti sve entuzijaste koji uživaju u „old school“ modelima. Krase ih agilnost i savršen balans automobila, a njihov šestocilindarski atmosferski motor, stvara pravu simfoniju na zadnjem kraju automobila.

 

Obzirom na to da ovi modeli nisu ništa vizuelno drugačiji od aktuelnog ostatka ponude iz porodice 718, spomenućemo tek aerodinamički paket koji je dobio Cayman GT4. Novi GT4 je dobio unaprijeđeno zadnje krilo, ali i veliki difuzor ispod automobila koji stvara 50% više downforcea nego prošli GT4.

 

Sva priča je fokusirana na novi 4.0 šestocilindarski bokser motor koji nije varijanta motora koji se ugrađuje u 911 GT3, već se radi o potpuno novom motoru, baziranom na istoj porodici motora koji se ugrađuju u novu Carreru. Jedina razlika je ta što Carrera ima turbo motore, dok je 718 dobio atmosferske, visokoturažne motore čiji obrtaji dosežu čak 8.000 obrtaja. Novi motor razvija 420 KS, ali i 420 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 ubrzava za 4,4 sekunde. Spyder postiže maksimalnu brzinu od 301 km/h, dok Cayman GT4 postiže 304 km/h.

 

Novi GT4 bi trebao biti 10 sekundi brži od prethodnika. Iako je novi model znatno teži, čak 90 kilograma, iz Porschea tvrde da vozač neće osjetiti povećanje mase. Rađeno je na aerodinamici, mapiranju motora, ali i ovjesu koji ima aktivne, podesive amortizere, te su GT4 i Spyder 30 mm niži od ostatka ponude u 718 porodici.

 

Iako ne koriste isti motor, novi članovi porodice dijele brojne komponente sa modelom 911 GT3. To uključuje podesive nagibe, trapove, kao i Sport dugme koje automatski ukruti automobil i spremi ga za dinamičniju i oštriju vožnju. Uz doplatu, možete kupiti i karbon-keramičke kočnice kao i lakša sportska sjedišta. Za Spyder ćete morati izdvojiti minimalno 85.710€, dok za GT4 vam treba 88.290€.

08:15 | Jun 18, 2019

KOMENTARI (0)