VIJESTI / PREMIJERE

Porsche 911 sa 1200 KS!

Cilj je oboriti svjetski brzinski rekord

 

Brzinski rekordi su nešto što su ljudi uvijek pokušavali postići. Još od samih početaka i prvih automobila, pa sve do današnjeg dana, ljudska potreba za pomijeranjem granica se nije smanjila i takmičenje za titulu najbržeg konstantno traje i trajaće dok god ljudska vrsta i automobili postoje. Prvi brzinski rekod postavljen je davne 1898. godine u Francuskoj, svega 12 godina nakon što je Karl Benz izradio prvi automobil sa motorom s unutrašnje sagorijevanjem. Tada je rekordna brzina iznosila 63.13 km/h.

 

Vratimo se iz prošlosti u sadašnjost i vidjećemo koliko su brzinski rekordi evoluirali. Trenutno, najveća brzina koju je neko postigao sa automobilom je 1.227,93 km/h. To je skoro osamnaest puta veća brzina nego ona koju su postigli krajem 19. vijeka. Svjetski rekorder je Andy Green, a automobil s kojim je postigao taj rezultat je ThrustSSC.

 

U Velikoj Britaniji se sprema obaranje svjetskog rekorda. Zef Eisenberg i njegov Madmax Race Team imaju namjeru da postave svjetski rekord koji nije toliko ambiciozan kao ThrustSSC, ali je i dalje veliki izazov. Plan je ići preko 320 km/h na pijesku. Za svoje „oružje“ odabrali su Porsche 911 Turbo S čiju su snagu podigli na 1.200 KS.

 

Ovo ne bi bio prvi put da Eisenberg i njegov tim postavljaju rekord na pijesku. U maju prošle godine, Eisenberg je postao prva osoba koja je vozila motocikl brzinom preko 320 km/h na pijesku. Tada je postigao brzinu od 323,4 km/h na Suzuki Hayabusi sa kompresorom. Nepunu godinu nakon prvog rekorda, Eisenberg se sprema za novi rekord na pijesku, ovoga puta na četiri točka.

 

„U svijetu sam poznat po rekordima, ali na mojim motociklima. Ljudi su me pitali zašto ne probam sa automobilima. Jednostavno sam pomislio zašto ne probati?“ objašnjava svoju odluku Eisenberg.

 

Da bi postavio novi rekord, Madmax Race Team je ručno izradio 4.2 litarski motor iz Porsche Motorsporta sa brojnim ojačanjima, unaprijeđenim turbinama, novim sistemom goriva, poboljšanim hlađenjem... Rezultat je 1.200 KS na motoru i čak 1.000 KS na točkovima. Kako bi podnio ekstremnu snagu, i mjenjač je morao biti ojačan, stavljeno je novo kvačilo, a naravno stavljene su i jače kočnice, novi ovjes, ali i zaštitni kavez sa FIA homologacijom.

 

Eisenbergov pokušaj obaranja rekorda će se desiti za vikend, 6. i 7. aprila 2019.

09:55 | Feb 24, 2019

KOMENTARI (0)