VIJESTI / PREMIJERE

Predstavljen Chevrolet Corvette C8

chevy

Chevrolet Corvette C8

chevy

Chevrolet Corvette C8

chevy

Chevrolet Corvette C8

chevy

Chevrolet Corvette C8

chevy

Chevrolet Corvette C8

chevy

Chevrolet Corvette C8

chevy

Chevrolet Corvette C8

Prva produkcijska Corvette sa motorom u sredini

 

Da kojim slučajem Mercedes nije predstavio početkom mjeseca A45, gotovo sigurno bismo mogli reći da je ovaj automobil zvijezda mjeseca jula. Nestrpljenje s kojim su isčekivana oba automobila razlikuje se u nijansama, a svi ljubitelji ovog kultnog automobila su konačno ugledali njegovo novo lice. Predstavljen je Chevrolet Corvette C8, prva Corvette ikada sa motorom smještenim u sredini.

 

Ideja o Corvetti sa centralno postavljenim motorom stara je više od pola vijeka, ali je tek sada konačno sprovedena u djelo, odnosno u produkcijski model. Kroz decenije iza nas, kreirani su brojni prototipovi, a nekoliko puta su bili blizu ulaska u proizvodnju. Ipak, moralo je proći 60 godina kako bismo stigli do modela C8. Corvette definitivno izgleda kao pravi sportski automobil. Dizajn automobila nikada nije bio agresivniji.

 

Chevroletovi dizajneri su obratili pažnju na brojne detalje koji doprinose boljoj aerodinamičkoj efikasnosti ovog automobila. Površine automobila su maksimalno uglađene kako bi zrak imao što bolji protok, a nazad se nalazi i manji spojler koji stvara adekvatan pritisak na zadnji kraj. Corvette je ostala „žestoka djevojka“, dapače, više nego ikada prije.

 

Ono što nas sve zanima jeste šta se krije ispod staklenog poklopca motora. Tačno iza vozačevih i suvozačevih leđa, nalazi se 6.2 litarski V8 motor. Razvijen je iz LT1 modela motora koji se nalazio u Corvetti C7, ali je u potpunosti nova mašina. Urađene su brojne modifikacije koje zahtijeva novi položaj motora. Snaga nove mašine iznosi 490 KS, odnosno 495 ukoliko uzmete Z5 Performance paket. To je značajan skok snage u odnosu na stari LT1 motor koji je razvijao 460 KS. Snaga se na zadnje točkove prenosi preko osmostepenog DCT automatskog mjenjača, a iza volana se nalaze polugice mjenjača što vam olakšavaju šaltanje brzina u manuelnom modu.

 

Performanse ove Corvette su prilično impresivne. Corvette nikada nije bila brža. Krenimo od ubrzanja. Iz Chevroleta tvrda da nova Corvette od 0 do 100 ubrzava za manje od tri sekunde. Najjača Corvette ikada proizvedena je C7 ZR1, a njeno vrijeme u sprintu do stotke iznosi 2,8 sekundi. Dakle, bazni model C8 stoji barem rame uz rame sa C7 ZR1.

 

Za osnovni model Corvette C8 Stingray biće potrebno izdvojiti 60.000$, što je prihvatljivo obzirom na to da se radi o sportskom automobilu sa izvrsnim performansama, a pri tom, ne zaboravite da je ovo legendarna Corvette.

08:21 | Jul 19, 2019

KOMENTARI (0)