VIJESTI / PREMIJERE

Predstavljen Ford Mustang Mach-E

ford

Ford Mustang Mach-E

ford

Ford Mustang Mach-E

ford

Ford Mustang Mach-E

ford

Ford Mustang Mach-E

ford

Ford Mustang Mach-E

ford

Ford Mustang Mach-E

ford

Ford Mustang Mach-E

ford

Ford Mustang Mach-E

Prvi električni „plavi oval“ ikada

 

Ispisana je nova stranica Fordove historije. Kompanija sa izuzetno bogatom i dugom tradicijom, u svoju ponudu dodala je model kakav nikada do sada nisu imali. Konačno je otkriven Mustang Mach-E, prvi električni Ford ikada. Mustang Mach-E, kako mu i samo ime govori, inspirisan je legendarnim Mustangom koji u svojoj historiji nikada nije imao fokus na štedljivost, efikasnost, već je bila bitna samo sirova snaga i performanse. Sa Mach-E modelom, Mustang ne samo da postaje efikasan i štedljiv, već je i „obukao odoru“ urbanog SUV modela.

 

Iako će mnogima biti neobično da je Mustang SUV i to još električni, ne znači da će Mach-E model u potpunosti zamijeniti standardni Mustang. Obzirom na to da je sam model inspirisan kultnim „pastuhom“, uočljive su brojne vizuelne sličnosti sa standardnim Mustangom. Njegova prepoznatljiva silueta je adaptirana za SUV karoserijsku izvedbu te Mustang Mach-E ima blago padajuću liniju krova što ga svrtsava među moderne SUV-coupe modele. Osim primamljivog izgleda, Mustang Mach-E posjeduje kvalitete koji ga stavljaju na čelo segmenta, daleko ispred konkurencije.

 

Kupci će moći birati između nekoliko izvedbi ovog automobila, ali su sada dostupne samo Premium i First Edition. Modeli iz First Edition serije dolaze sa povećanim kapacitetom baterije i pogonom na sva četiri točka već u seriji, kao i unikatnim vizuelnim detaljima poput crvenih kočionih kliješta, obloga papučica gasa i kočnice i unikatnim oznakama.

 

Ono što Mach-E stavlja na sami vrh jeste njegov domet. Kao konkurenciju u svom segmentu, Mach-E ima Kiu Niro EV, Jaguar I-Pace i Audi E-Tron. Niti jedan od ovih modela nema ni približno velik domet kao Mustang Mach-E koji sa jednim punjenjem može preći 482 km. Kako bismo vam što bolje dočarali razliku, Niro EV ima domet od 384 km, I-Pace od 376, dok E-Tron ima samo 328 km dometa.

 

Modeli koji se trenutno nalaze u ponudi imaju snagu od 332 KS i 565 Nm obrtnog momenta. To su karakteristike modela sa povećanim kapacitetom baterija i pogonom na sva četiri točka. Modeli iz California Route 1 edicije sa povećanim dometom i Premium modeli sa zadnjim pogonom razvijaju 282 KS i 414 Nm obrtnog momenta.

 

Najslabiji Mustang Mach-E dolazi iz Select edicije i ima 255 KS i 414 Nm obrtnog momenta ukoliko koristi isključivo zadnji pogon, dok modeli sa pogonom na sva četiri točka imaju 581 Nm obrtnog momenta. Sa druge strane, najsnažniji Mustang Mach-E nosi oznaku GT Performance i biće dostupan tek od proljeća 2021. On razvija 459 KS i 829 Nm obrtnog momenta što mu je dovoljno za sprint od 0 do 100 za 3,5 sekunde.

 

Kao što smo već ranije rekli, isprva će biti dostupni samo Premium i First Edition modeli, dok će Select, California Route 1 i GT Performance stići naknadno, 2021. godine. Cijene Mustanga Mach-E bi se trebale kretati između 36.000€ i 59.000€, zavisno od specifikacije automobila i nivoa opremljenosti koji kupci izaberu.

08:48 | Nov 18, 2019

KOMENTARI (0)